nu i kas blogai? saibas grazina, grazina. uz siuntima nenori grazint ar ka? -- t. "Lapinas" <vkh710@gmail.com> wrote in message news:pcult6$9mj$1@news.i-klubas.lt... > Bl3t, kokie ten baobabai sėdi. > Pagaliau išsimušiau, kad pripažintų klydę, galit pasiskaityt (3 dienos > susirašinėjimų). Pzdc totalus: pavadinimas netikslus, o aš pats kaltas, kad > užsisakiau tą prekę. Net pripažindami klydę, aiškina, kad gavau tą, ką > užsisakiau. > > Citatos pradžia: > "Martynai, > > deja, įvyko klaida ir mūsų tinklapyje buvo patalpinta klaidinga informacija. > Apgailestaujame, tačiau prekės tiesiog neturime į ką pakeisti, nes Jūsų > išsirinkta prekė būtent ir yra ta - kurią gavote. > Žinoma, pripažįstame savo klaidą ir siūlome Jums patogiausią sprendimo būdą: > > 1. Prekę, jei ji Jums netinka galite grąžinti artimiausiame „Senukų” > prekybos centre ir iš karto atgauti sumokėtus pinigus; > 2. Jei prekė Jums nėra tinkama, tačiau galimybės prekės grąžinti patys > neturite - mes mielai atvyksime ir ją pasiimsime iš Jūsų, na o kai prekė > grįš į sandėlį - grąžinsime Jums pinigus bankiniu pavedimu - tai gali > užtrukti iki 14d. > > Lauksime Jūsų atsakymo, kuris iš sprendimo būdų, Jums yra patogiausias. > > > Kaip įvertintumėte mūsų atsakymą Jums? > Puikus Tinkamas Netinkamas > > > -- > Linkėdami geriausio, > Senukai.lt – pagalba klientams > > > > > > > {#HS:574984381-450471#} > On Wed, May 9, 2018 at 10:51:53 EEST, wrote: > Laba diena, > dar sykį kartoju: > pirkau prekę: Vejų sėklos Dotnuvos projektai Shademaster, 10 kg. > Gavau prekę: Vejų sėklos Sportmaster Dotnuvos projektai, 10 kg. > Prekę apibūdina pavadinimas. Ne nuotrauka, ne aprašymas, o pavadinimas. > Tai dvi skirtingos prekės. > > Arba jūs man ją pakeičiate, arba aš pildau skundą vartotojų teisių apsaugos > tarnyboj. > > Martynas > > > > On Wed, May 9, 2018 at 9:54:55 EEST, Senukai.lt <pagalba@senukai.lt> wrote: > Martynai, > > kaip ir minėjome praeitame laiške, gavote tą prekę, kurią ir užsisakėte. > Taip, pavadinime yra klaida, tačiau aprašymas yra tikslus. Šią informaciją > patikslinsime. Jeigu prekė Jums yra netinkama, , ją galima grąžinti, tik > būtina atsižvelgti į keletą sąlygų. > > Štai ką reiktų žinoti apie prekių grąžinimo tvarką: > > - nepatikusią prekę galima grąžinti per 14 dienų nuo jos pristatymo arba > atsiėmimo momento. Prekės grąžinimo išlaidas padengia pirkėjas. > - Prekė turi būti visiškai nenaudota. > - Grąžinus prekę ir įvertinus jos kokybę teigiamai galėsime grąžinti Jums > pinigus. Jei prekei bus reikalinga papildoma apžiūra tai gali užtrukti iki > 14 dienų. Jei grąžinate tik dalį prekių, pristatymo išlaidos bus > negrąžinamos. > - Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje (su instrukcija ir > garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su preke). > - Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą, kuri buvo gauta kartu su > siunta, arba kitą prekės pirkimą patvirtinantį dokumentą, užsakymo numerį. > - Prekė turi būti pilnai sukomplektuota. Jei taip nėra, negalėsime jos > priimti. > > Daugiau informacijos apie prekių grąžinimą rasite čia: > https://www.senukai.lt/t/prekiu-grazinimas-ir-garantija/k > > Prekes priimame prekybos centruose „Senukai“, išskyrus firmines parduotuves > (visą parduotuvių sąrašą rasite čia: https://www.senukai.lt/stores). > > Jei turite klausimų, visuomet kreipkitės pagalba@senukai.lt. > > > -- > Linkėdami geriausio, > Senukai.lt – pagalba klientams" > > Citatos pabaiga. > > > "MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote in message > news:pcub24$3ip$1@trimpas.omnitel.net... >>> Dabar susirašinėju su eshopu, kuris sako, kad prekės aprašyme yra klaida >>> ir aš gavau tai, ką užsisakiau. >> >> >> Zinok ten panasiai kaip politics'uose su vatiniais kapotis.. >> Skirtumas tik tas, kad bendraut su ex-Seniais dar blogiau.. >> Soriukas, mes neatsisakom, bet matot, mes negalim.. >> Nesvarbu ka gyvoj pardej matai - ten kitas UABoabas, o mes >> tik dukterinis baoUABiukas.. pas mus atskirai buxalina apskaitos ir t.t. >> Dar pastebejau, kad moketi pavedimais ar kortelem - potenciali bauda.. >