jei be bajerio ir sarkazmo, musu viena parduotuve stovejo tarp maksimoss ir norfos. musu asortimentas ant pagrindiniu produktu sutapo - pradedant tuo paciu alumi ir baigiant batonais ar majonezais. visi tiekejai veze musm viska uz ta pacia kaina. Zinau, nes ir darbuotoja pamigruodavo ir seip pasiklaust ine problema. priezastys, manau ivairios. Pirmiausia, jei kaina butu didesne, tai turbut butume eme tik prekes, kurios neina i maksima. Yra tokiu tiekeju. Antra, nezinau kiek jiems sudaro pardavima maksimoje, sakykikime, kad ir 20-40%, kuo abejoju, bet likti tik ant keliu pirkeju, didziuju prekybos centryu tokiems gamintojams neapsimoka - rizika patapti priklausomu. trecia, manau, kad tokiu gamintoju biznis yra ne ant marzos, o ant apyvartos ir rinkos dalies. Todel uzkelti mums kainas, pasiliekant sau tik maksimas, bet neturint savo prekiu kaimuose - nera prasmes. Ir dar kruva argumentu. Mes jiems mielas klientas, nes atiskaitome per menesi, neturime papildomu mokesciu, esame lankstesni tiekimo saygoms. Maksima - apyvartos. Visi pardsvimo kanalai svarbus, kai esi didelis, manau tame esme. On 2018-08-26 13:09, fenix wrote: > 2018.08.26 12:08, Linas Petkevičius rašė: >> ne taip tai veikia > > vat cia tai idomu. realiai, bet bajerio ir sarkazmo.