Tema: Re: Reikia nebrangios navigacijos
Autorius: jolas
Data: 2009-07-17 12:00:33
dekui, po darbo vaziuosiu i ICG pirkt ACME, ten dabar be PVM :)



"NovRus" <noreiko@gmail.com> wrote in message 
news:h3pedq$u5v$1@trimpas.omnitel.net...
> tik ar verta moket kilo lt jei ji atliks ta pacia funkcija- sudarys 
> marsruta ir neleis pasiklyst.
> ar as klystu , ir kazko nesuprantu ?
> istikro norecaiu nupirkt kaina/ kokybes geriausia santyki..  esme ne 
> sutaupyt lt , o tiesiog nupirkt daikta kuris attinka kainai
> "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message 
> news:h3pdnl$ta9$1@trimpas.omnitel.net...
>>o ka geriau gali pasiulyti uz tokia kaina?
>> Subject perskaityk.
>> zinoma galima paiulyti zmogui ir tomtoma kruta, bent uz koki 1kilolita, 
>> tik kaip jis tilps i savoka "nebrangi navigacija" ?
>>
>> "PxYra" <nera@nebus.net> wrote in message 
>> news:h3pblf$qce$1@trimpas.omnitel.net...
>>> o kas pas acme gerai ?
>>> "NovRus" <noreiko@gmail.com> wrote in message
>>> news:h3pbfk$q2r$1@trimpas.omnitel.net...
>>> > kas su juo negerai ?
>>> > "PxYra" <nera@nebus.net> wrote in message
>>> > news:h3pbf1$q1g$1@trimpas.omnitel.net...
>>> >> gedos turetum acme siulyt...
>>> >>
>>> >> "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message
>>> >> news:h3p9fn$ms6$1@trimpas.omnitel.net...
>>> >>> senukuose dabar akcija, ACME (modelio tiklaus nepamenu) su IGO
>>> >>> zemelapiais kainuoja 270 lt kazkur.
>>> >>> dar paieskok trenerio asistento, jis anksciau akme stude lyg ir uz 
>>> >>> 250
>>> >>> "jolas" <jolantask@gmail.com> wrote in message
>>> >>> news:h3p0fk$cg9$1@trimpas.omnitel.net...
>>> >>>> Sveiki
>>> >>>>
>>> >>>> As cia naujokas,tai labai nebarkit. Nuo skaitymo galva apsisuko ir
>>> >>>> aiskiau
>>> >>>> nepasidare. :)  Draugas vaziuoja i Graikija, tai paprase uz min 
>>> >>>> kaina
>>> >>>> ka
>>> >>>> nors surast, kad galetu po Graikija
>>> >>>> pavazinet, gal ka galit rekomenduot jau paruosta darbui (su 
>>> >>>> programom
>>> >>>> ir
>>> >>>> zemelapiais)
>>> >>>>
>>> >>>> Dekui
>>> >>>>
>>> >>>>
>>> >>
>>> >
>>> >
>>>
>
>