On 2018-12-03 22:36, tomasz wrote: > paskaityt iki 2 punkto aisku sunku. > > https://pirkeu.lt/papildomos-paslaugos/ Dažniausiai nereikės ne šito, kai kalbama apie Amazon. Išsiųsi tiesiai Amazonui, apmokėjimo čekį nufotkinsi telefonu ir nusiųsi mail'u, o jie tau grąžins pinigus už prekę ir apmokės siuntimą pagal tą čekio foto, arba apmokės siuntimą ir atsiųs naują prekę, kaip tu pats pageidausi. Patikrinta praktiškai. Marketplace atveju kiek kitokia tvarka, bet finalas tas pats - pinigai atgal tau į kortelę. Tik kad prekės keitimą reiktų derinti su pardavėju pačiam, susirašinėjant per Amazon sistemą, o Amazonas prisijungtų ir tartų lemiamą žodį tik nesusitarus nieko su pardavėju. Refund atveju beveik taip pat. Prieš porą savaičių kaip tik buvo situacija su nepristatytais rūbais iš marketplace. Pirminis pardavėjas kažkokia kiniečių firma. Siunta kažkur dingo, trakingo nebuvo, tai palaukiau kol liks pora dienų iki numatomo pristatymo termino pabaigos, parašiau per Amazon pardavėjui "wadafaka, kur mano šmutkės?" ir jis kitą dieną atsiuntė trakingo numerį. Pažiūrėjus trakingą, matosi, jog prekės nukeliavo iki UK ir ten viskas baigėsi. 20-imt dienų jokio judėjimo. O man to tik ir reikėjo, nes reikalauti refundo Marketplace atveju galima tik susisiekus su pardavėju ir negavus tinkamo atsakymo per 3 darbo dienas. Tada sumaigiau Amazone Refundą, prikabinau sellerio atsiųsta trakingo link'ą, kuriame matosi, jog prekės niekur nevažiuoja 20 dienų ir kad nebenoriu laukti, noriu pinigų. Per kelias minutes atėjo automatinis pranešimas, jog atidarytas disputas, dar po 10 min., jog disputas tenkinamas ir man pinigai grįš į kortelę taip greit, kaip tik sugebės juos priimti mano naudojamos kortelės bankas. Veiksmas vyko vakare. Kitą dieną ryte važiavau auto, telefonas supypsėjo, jog į Revolut grįžo refundas. Va, toks servisas.