Geriau turet vaizdinius broko irodymus, tada galima lauzt,kad ir uz siuntima atgal apmoketu. Is pradziu geranoriskai bendraujant, jei taip nepavyksta, pagrasinimas negative feedbacku turetu padet. Blogiausiu atveju lieka dispute. "Arunas-X" <ArunasXX@gmail.com> wrote in message news:hfltmp$dpq$1@trimpas.omnitel.net... > registruota laiska gavai? siaip su kinieciais labai paprasta, gerai pyzdi > atrasai jai ka neigiama feeadbecka ir psio perveda pinigus atgal uz > neatitinkamas prekes > > "Mikro" <klausti.per@newsus.lt> wrote in message > news:hflivt$tgu$1@trimpas.omnitel.net... >> Pirkau per ebay is anglijos daikta, kuris pasirode nekokybiskas (ne toks >> kaip aprasytas). >> Parasiau pardavejui - jis sako siusk atgal ir as tau padarysiu refund. >> Idomu pirmiausiai ar refund butu pilna pardavimo kaina - kartu su jo >> siuntimo islaidom? Turbut nereikia noreti, kad i tai ieitu dar ir mano >> siuntimo grazinimui islaidos? >> Ka is viso man daryti - issiusti atgal daikta ir laukti tikintis malones, >> kad pardavejas grazins pinigus? Gal reik ebejui dar kazkokia "varnele" >> pazymeti? >> Kazka dar girdejau yra paypal dispute. Gal per tai kazka galima butu >> nuveikt (nors gal cia tiems atvejams kai pardavejas buna negeranoriskas)? >> Kas turi patirties - papasakokit, prasau... >> > >