Susirašinėjau su jais vokiškai ir pagaliau pavyko išsiaiškinti, kad "Hermes" neturi atstovybės Lietuvoje, todėl siuntas perduoda "DPD" kurjerių kompanijai. Susiskambinau su DPD, perdavė kurjeriui mano tel. nr., tai viskas biagės gerai, siuntą jau turiu. Tokiais atvejais reikia būtinai pasakyt siuntėjui, kad užrašytų gavėjo tel. ner. "Tomas J." <tomas@novena.lt> wrote in message news:gqpjsd$bua$1@trimpas.omnitel.net... > Bandziau skambinti as jiems, ne vienas nekalba angliskai, sake kai suras > kalbanti perskambins, bet taip ir neperskambino. Teko susigrazinti pinigus. > I Lietuva kravinys buvo atveztas bet nerado Kaune adresato, teko issikolioti > su jais emailu, daugiau gyvenime per ju kurjerius nepirksiu. > > "tOMZY" <tomas@TRINTIpremjeras.lt> wrote in message > news:gqkr2r$3k5$1@trimpas.omnitel.net... >> Tame ir reikalas, kad siuntėjas kažkodėl neužrašė mano tel. numerio. Būtų >> DPD, tai viskas gerai būtų - būtų bent kam pasiskambint ir patikslint, o >> dabar... >> >> > >