Atsakymas: todel, kad yra toks "unfair istatymas", sukalibruotas "fair klientams", bet tinka ir "unfair klientams". Nusiperki fotika uz 3000Lt suvazineji i kelione ar siaip pafotkini ir paskui aiskini, kad jis tau nepatiko ir prasai grazinti pinigus. Nuotrauku aisku padarytu su tuo fotiku negrazini ;) Absurdiskai skamba. Idomu ka atsakytu bankas, jei paprasytum grazinti pinigus, keistus pries 6 dienas su blogu kursu, vien tik del to, kad naujieji popereliai neatitiko tavo "lukesciu ar pagaminimo kokybes"!? > visada yra galimybe nepirkt. kodel ja nepasinaudojama? > > "Edvinas" <edvinas@namie.au> wrote in message news:hf37r8$q0d$1@trimpas.omnitel.net... >> 2009-12-01 15:53, Yvl rašė: >>> raz jau mandras eshope pirkt, tai buk mandras ir kainas paziuret PRIES pirkdamas :) >>> bisk unfair zakonas kazkoks... >> >> Labai fair. eshope pirkdamas nematai daikto, perki tik pagal jo aprašą. >> Natūralu, kad turi būti galimybė įvertinti tą daiktą gyvai ir grąžinti >> jei kas nepatiko. >> >> Dėl kitur rastos geresnės kainos, tai čia vėl viskas susiveda į mūsų >> pardavėjų išpindėjimą. Ten kur vyksta normali prekyba, po 3 dienų radęs >> daiktą už geresnę kainą nueisi pas tą pardavėją ir jis grąžins kainų >> skirtumą. Pas mus net nesileidžia derėtis, kai jam prieš perkant rodoma >> kitos pardos geresnė kaina...