Nueini į www.bms.lt, ten parašyta "Garantinis aptarnavimas": Prekių, pirktų "BMS Megapolis" parduotuvėse ir turinčių gamintojo įgaliotuosius serviso centrus Lietuvoje, aptarnavimą atlieka gamintojo įgaliotieji serviso centrai. Spaudžiu ant DELL: DELL servisai: (jeigu pirkote prekę iki 2009-09-15 d.) UAB "Veld" Savanorių pr. 66-224 k., Kaunas Tel. +370 608 27526 www.veld.lt UAB "IT Partner" Laisvės pr. 2, Vilnius Tel. +370 616 27032 www.itpartner.lt DELL servisas: (jeigu pirkote prekę po 2009-09-15 d.) UAB "Baltic Amadeus" Ožeškienės g. 18A, Kaunas UAB "Baltic Amadeus" Akademijos g. 4, Vilnius Tel. +370 5 2780400 Parašysiu ką "IT Partner" pasakys. Mindaugas dariusia rašė: > tik is karto susitaikyk , kad uz detales logistika teks susimoket nuo 70-300 > Lt. cia del to kad pirkai is BMS, ojis savo ruoztu pirko ne per dsd o > kazkokiasi kitasi keliais. > Na bet nuvykes pas dsd pats viska suzinosi. >