Na kaip... Man asmeniškai rūpėtų tik santykiai su pardavėju, o jau jo santykiai su tiekėju yra jo reikalas. T.y. pardavėjas turėtų man žmoniškai, o jei nesuprasčiau ir pagal įstatymus, paaiškinti, kodėl aš, neinformuotas apie kažkokius resursus, negaliu gauti garantinio aptarnavimo. O va kieno pusėj būtų įstatymas - dar klausimas. P.S. Aš visada perku spausdintuvus pirmiausia atsižvelgdamas į resursą, o jau paskui į visa kita. "tikrai ne" <tikri ne@s.lt> wrote in message news:g1cbbh$b6k$1@trimpas.omnitel.net... > Kodel tureciau keisti ta nelaimingaji printeri, jei canon servisas neima ? > Siaip visada gali kreiptis tiesiai i canon servisa lietuvoje, jei manai, kad > bus kitaip. Tai su tuo sugedusiu daugiafunkciniu taip ir buvo, nelabai > norejo tiketi, kad resursas baigesi. Ejo i canon tiesiai. Ir ka ? Buvo > nuraminti staigiai. > > Ar tu neapsiramintum ? >