Tema: Re: spausdintuvo resursas?
Autorius: Blynas
Data: 2008-05-26 00:10:29
Na kaip... Man asmeniškai rūpėtų tik santykiai su pardavėju, o jau jo santykiai su tiekėju yra jo reikalas. T.y. pardavėjas turėtų man žmoniškai, o jei nesuprasčiau ir pagal įstatymus, paaiškinti, kodėl aš, neinformuotas apie kažkokius resursus, negaliu gauti garantinio aptarnavimo. O va kieno pusėj būtų įstatymas - dar klausimas.

P.S. Aš visada perku spausdintuvus pirmiausia atsižvelgdamas į resursą, o jau paskui į visa kita.

"tikrai ne" <tikri ne@s.lt> wrote in message news:g1cbbh$b6k$1@trimpas.omnitel.net...
> Kodel tureciau keisti ta nelaimingaji printeri, jei canon servisas neima ? 
> Siaip visada gali kreiptis tiesiai i canon servisa lietuvoje, jei manai, kad 
> bus kitaip. Tai su tuo sugedusiu daugiafunkciniu taip ir buvo, nelabai 
> norejo tiketi, kad resursas baigesi. Ejo i canon tiesiai. Ir ka ? Buvo 
> nuraminti staigiai.
> 
> Ar tu neapsiramintum ? 
>