O jeigu fizinis asmuo pirko prietaisą ir pardavėjas žodžiu patvirtino, kad konkreti funkcija tikrai yra. Prekė užsakoma, sumokamas užstatas. Atsiimant prietaisą paaiškėjo, kad funkcijos nėra. Ar yra koks nors pagrindas reikalaut užstato grąžinimo? -- pax vobiscum "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message news:hopm85$5cl$1@trimpas.omnitel.net... > kokiu pagrindu? > jums pardave kokybiska preke, tai kad jus nesugebate pasidometi ar perkate tai ko reikia tai jau jusu, o ne pardavejo bedos. > > "nesigilinant i niuansus (t.y. atlieka/neatlieka reikiama >> funkcija, nesigilinant i tai kaip atlieka, kokiu lygiu). " > > > > na nebent pardavejas geranoriskai sutiks priimti atgal... > > > "klausiu" <alius_k@yahoo.com> wrote in message news:hopm2k$52c$1@trimpas.omnitel.net... >> Imone pasirase vienkartine pirkimo sutarti ir isigijo aparata. Pasinaudoje >> juo kelias dienas issiaiskinome, kad jis neatlieka vienos mums labai >> svarbios funkcijos. Ar galime reikalauti, kad pirkimo sutartis butu atsaukta >> ir aparatas grazintas pardavejui (pinigai rodos dar nesumoketi)? >> >> Del didesnio aiskumo: renkantis aparata buvo kreiptas demesys i funkcijas >> bendrais bruozais, nesigilinant i niuansus (t.y. atlieka/neatlieka reikiama >> funkcija, nesigilinant i tai kaip atlieka, kokiu lygiu). >> >>