> Pabaigai - kovokite iki galo! Plokštė veikia jau virš 2 savaičių - viskas > tvarkoje (tris kartus į stalą, kad nebesugestų). Savo teisių žinojimas, mandagumas ir atkaklumas - dažniausiai padeda. Prieš kokius du mėnesius čia aprašinėjau istoriją, kad sugedo BMSe pirktas arbatinukas (salygiškai galima pavadinti hardware :)), ir kad ServiceNET išrašė pažymą, kad prekė tikrai sugedusi ir netaisoma ir nukreipė atgal pas pardavėją, net nesigilindami koks pardavėjas. Pas pardavėją mane tiesiog pastatė į kreditorių eilę ir viskas. Tada susiradau gamintojo atstovybės Lietuvoje kontaktus, pasiskambinau ten, išdėsčiau reikalą. Po pusvalandžio perskambino ir paaiškino, kad jei už garantinį aptarnavimą atsakingas pardavėjas bankrutavo, tai tokiu atveju jie viska tvarko per ServiceNET ir jau ne vienas toks atvejis buvo. Vėl pristačiau prekę ten, o po kelių dienų turėjau naują. Gal viskas būtų buvę ir paprasčiau, jei pirmą kartą lankantis ServiceNET būčiau paklausęs 'o ką daryti kai pardavėjas bankrutavęs?', bet aš tada to dar nežinojau (jei parduotuvė su tauo pačiu pavadinimu dirba, tai nebankrutavo, ar ne?) arba jei jų priėmime dirbantis vaikinukas būtų buvęs instruktuotas, kad reiktų patikrinti ar pardavėjas nebankrutavęs... Išvada: gamintojas dažnu atveju tikrai nesuinteresuotas prarasti reputaciją, bet kai garantinį aptarnavimą administruoja pardavėjas, ir jei jis bankrutuoja - va tada prasideda fokusai. Dainius