Tema: Re: Gigabyte VGA RMA istorija
Autorius: Dainius
Data: 2010-06-04 14:31:01
> Pabaigai - kovokite iki galo! Plokštė veikia jau virš 2 savaičių - viskas
> tvarkoje (tris kartus į stalą, kad nebesugestų).

Savo teisių žinojimas, mandagumas ir atkaklumas - dažniausiai padeda. Prieš 
kokius du mėnesius čia aprašinėjau istoriją, kad sugedo BMSe pirktas 
arbatinukas (salygiškai galima pavadinti hardware :)), ir kad ServiceNET 
išrašė pažymą, kad prekė tikrai sugedusi ir netaisoma ir nukreipė atgal pas 
pardavėją, net nesigilindami koks pardavėjas. Pas pardavėją mane tiesiog 
pastatė į kreditorių eilę ir viskas. Tada susiradau gamintojo atstovybės 
Lietuvoje kontaktus, pasiskambinau ten, išdėsčiau reikalą. Po pusvalandžio 
perskambino ir paaiškino, kad jei už garantinį aptarnavimą atsakingas 
pardavėjas bankrutavo, tai tokiu atveju jie viska tvarko per ServiceNET ir 
jau ne vienas toks atvejis buvo. Vėl pristačiau prekę ten, o po kelių dienų 
turėjau naują. Gal viskas būtų buvę ir paprasčiau, jei pirmą kartą lankantis 
ServiceNET būčiau paklausęs 'o ką daryti kai pardavėjas bankrutavęs?', bet 
aš tada to dar nežinojau (jei parduotuvė su tauo pačiu pavadinimu dirba, tai 
nebankrutavo, ar ne?) arba jei jų priėmime dirbantis vaikinukas būtų buvęs 
instruktuotas, kad reiktų patikrinti ar pardavėjas nebankrutavęs...
Išvada: gamintojas dažnu atveju tikrai nesuinteresuotas prarasti reputaciją, 
bet kai garantinį aptarnavimą administruoja pardavėjas, ir jei jis 
bankrutuoja - va tada prasideda fokusai.

Dainius