yra 3 variantai. vienas - tai pasinaudot tokiu tarpininku kaip fortakas paslaugom. Jie gali issiusti tavo harda i artimiausia servisa esanti lenkijoje. Aiku ne uz dyka antras varaintas. gugleje susirandi samsung atstova tvarkanti hardus. artimiausiai kaip jau mineta lenkijoje. na parasai pora emailu jam kaip ir kokiu budu ta harda siusti, ir pasinaudodamas Lietuvos pasto paslaugom issiunti. trecias variantas. eini i kontora kuri gali israsyti defektacijos akta tavo hardui. Jei Kaune - tai tokia kontora yra Mole, ten kur ankciau buvo BMSas. Jie israso defektacijos akta. Beje irgi zinoma ne uz dyka. Tada su hardu ir tuo defektacijos aktu keliauji i BMSa, ten jiems ta geri nutrenki ant stalo, ir reikalauji savo kaip pirkejo teisiu atsiimt litus. Zinoma litu iskart negausi, teoriskai turetum juos atgaut tada kai baigsis visa ta bankroto istorija su BMS, sakykim gal po metu, o gal ir po 3, aisku su salyga kad BMS saskaitoje dar bus likes vienas kitas litas. "vytjon" <no@any.mail> wrote in message news:i1kbdr$3cs$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > Yra sugedes 2.5" 320GB Samsung HDD, pirktas pernai is - taip, atspejot - > BMS. Samsung puslapyje suvedus S/N raso "out of service area". Yra kokia > galimybe ji garantiniam nusiust, ar beviltiska? > > P.S. su WD ar Seagate siuo atveju butu paprasciau. >