> Maciau vienoj vietoj truki, bet reiketu patikrint ar visi siuleliai gerai sildo. Jei siūlelis šildo, įtampos kritimas išilgai jo tolygiai keičiasi nuo 0 iki borto įtampos (potenciometro principas: įtampa tiesiškai proporcinga atstumui). Jei srovės tankis išilgai siūlelio nevienodas (yra dalinių pažeidimų ar šiaip brokas), šitaip išmatuota įtampa kinta akivaizdžiai netiesiškai ar apskritai šuoliškai; kad būtų greičiau, galima lyginti gretimus takelius tarpusavyje, tuo pačiu atstumu. Jei srovės visai nebėr, iki trūkio matysis apvalus nulis, o už jo lygiai bortas, ir pan. Pakanka pigiausio testerio, o kontaktas turėtų būti ir taip -- tiesiog priglaudus gnybtą. Bent jau 10 m. senumo Toyota neturėjo jokios papildomos dangos ant takelių. Jei tokia kartais būtų, šis būdas nebetiks. > Buvo mintis su arbatinuku garint :D Ir dar palaukus ankstyvo ryto, kai mašina, lauke stovėdama, papildomai atvėsta. Per lietų irgi neblogai atvėsta, o jei dar viduje pakankamai žmonių, nebereikia nei arbatinuko. -- saimhe