Įjungus laptopą Dell XPS M1330 - ekranas šviesus su vertikaliomis spalvotomis linijomis. Diagnozuoju video adapterio mirtį. Ją patvirtina ir tai, kad nepaduodamas signalas į išorinį monitorių, be to įjungus prieš tai nuspaudus "d" klavišą, laptopas praeina ekrano testus be jokių pastebimų defektų. Žiūriu Dell'o tinklalapyje garantiją pagal "service tag", rodo, kad garantija pasibaigusi vasario mėn. (viso buvo 36 mėn.). Laptopo konfigūracijoje matau, kad jame 128 MB NVIDIA GEFORCE 8400M GS GPU. Kaip išsiaiškinu internete - tai standartinis kai kurių Dell ir keleto kitų gamintojų defektas dėl netinkamo nVidia GPU aušinimo. Toliau surandu, kad Dell kai kuriems laptopų modeliams (tame tarpe ir mano), turintiems būtent šią nVidia GPU problemą, garantiją pratęsė 1 metams. Problema ta, kad kai aš noriu kreiptis į Dell support'ą dėl šios problemos užregistravimo, man pasiūloma rinktis iš šalių sąrašo, o jame Lietuvos nėra. Jei bandau kreiptis nepasirinkęs šalies, jis pagal mano "service tag" numerį atpažįsta, kad laptopas pirktas ne JAV, ir siūlo kreiptis į savo šalies support'ą. Taigi, kur Lietuvoje kreiptis dėl šios problemos, o gal kas nors jau praėjote šią procedūrą? Ar kreiptis į mažmenininką, iš kurio pirktas? Bet bijau, kad jiems bus labai sunku viską išaiškinti ir jie nelabai norės ką nors daryti, kai oficiali 3 metų garantija pasibaigusi.