Tema: Dell support'as Lietuvoje
Autorius: RaR
Data: 2010-10-23 15:39:28
Įjungus laptopą Dell XPS M1330 - ekranas šviesus su vertikaliomis 
spalvotomis linijomis. Diagnozuoju video adapterio mirtį. Ją patvirtina ir 
tai, kad nepaduodamas signalas į išorinį monitorių, be to įjungus prieš tai 
nuspaudus "d" klavišą, laptopas praeina ekrano testus be jokių pastebimų 
defektų. Žiūriu Dell'o tinklalapyje garantiją pagal "service tag", rodo, kad 
garantija pasibaigusi vasario mėn. (viso buvo 36 mėn.). Laptopo 
konfigūracijoje matau, kad jame 128 MB NVIDIA GEFORCE 8400M GS GPU. Kaip 
išsiaiškinu internete - tai standartinis kai kurių Dell ir keleto kitų 
gamintojų defektas dėl netinkamo nVidia GPU aušinimo. Toliau surandu, kad 
Dell kai kuriems laptopų modeliams (tame tarpe ir mano), turintiems būtent 
šią nVidia GPU problemą, garantiją pratęsė 1 metams. Problema ta, kad kai aš 
noriu kreiptis į Dell support'ą dėl šios problemos užregistravimo, man 
pasiūloma rinktis iš šalių sąrašo, o jame Lietuvos nėra. Jei bandau kreiptis 
nepasirinkęs šalies, jis pagal mano "service tag" numerį atpažįsta, kad 
laptopas pirktas ne JAV, ir siūlo kreiptis į savo šalies support'ą. Taigi, 
kur Lietuvoje kreiptis dėl šios problemos, o gal kas nors jau praėjote šią 
procedūrą? Ar kreiptis į mažmenininką, iš kurio  pirktas? Bet bijau, kad 
jiems bus labai sunku viską išaiškinti ir jie nelabai norės ką nors daryti, 
kai oficiali 3 metų garantija pasibaigusi.