On 2011.05.02 21:21, aviliux wrote: > tai kas ten buvo tokio kad net komisija atsikrate? Pradžioje buvo puikus siurblys. Vieną dieną trauka sumažėjo turbūt 70%. Siurbti buvo neįmanoma - plauko nuo parketo nesusiurbdavo iš pirmokart... ką jau kalbėt apie kilimą... Samsungo servise neva pamatavo trauką ir konstatavo, kad siurblys siurbia - tipo pats nemoku filtro išsiplaut... :) Davė naują filtrą, bet bėda tikrai buvo ne filtras, nes ar su juo, ar be jo trauka buvo visvien silpna. O inspektorius buvo mandagus ir t.t., bet akivaizdžiai palaikė TOPOCENTRO ir Samsungo serviso pusę. Reziumuojant apie lietuvišką garantiją: TOPOCENTRAS - mes tik pardavėjai eik aiškintis su garantiniu servisu. GARANTINIS SERVISAS - siurblyje detaliu netrūksta, įsijungia, minimaliai kažkokius reikalvimus atitinka - vadinasi klientas nežinia ko nori. VALSTYBINĖ NE MAISTO PRODUKTŲ INSPEKCIJA - mūsų tikslas kuo greičiau atsifutbolinti, nes alga nuo to ar bus pirkėjo teisės apgintos, ar ne - nepriklauso.