2011.05.09 11:06, vytjon rašė: > On 5/6/2011 11:38 PM, Mindaugas T wrote: >> Būten. Dar kartą paskaityk ką pats čia parašei. Net nereikia linko >> atidarinėt: >> >> ...apple-...-offers-free-repairs-and-refunds > > Kitaip sakant - sorry chebra, prisidirbom. Nors už tokią kainą buvo > galima ir kruopščiau tikrinti, iš kokių komponentų produktai gaminami. > >> O ką pasiūlysi daryt jei pačio surinktame 500Lt pigesniame kompe perkais >> vaizdo plokštė? > > Kreiptis į garantinį. Va konkretus Nerijaus pavyzdys - "Bet beda dar ta, kad viso to rezultatas perkaistanti Asus motina (IDE kontroleriukas) ir kreivai veikiantis diskas." Pas kieno garantinį jam kreiptis? Dėžės, nes dėžėje nepakankamai oras cirkuliuoja? Ar propelerio, nes propeleris nepakankamai oro patraukia? Ar motinos, kad būtent toje dėžėje perkaista? >> Plius - kiek laiko sugaišti besirausdamas po forumus, ir besiaiškindamas >> kuo skiriasi geros dalys nuo brangių? > > Perkant brangiausią kompiuterį, deja, irgi nesi apsaugotas nuo problemų. Visų pirma, kalbam ne apie brangiausius kompiuterius, kalbam apie išbaigtus solution'us. Diiidelis skirtumas. Aš rinkausi sau kompą taip pat kaip Nerijus - dėliojau dėliojau gerus ir tylius komponentus, rezultate išbaigtas stacionarus Dell gavosi ir geriau, ir pigiau :) Antra - jei perki išbaigtą solution'ą, bet kokios problemos yra ne tavo, o garantinio. Ko dar trūksta, kad būtum apsaugotas? M.