buna produktu su regionine garantija, pvz tik USA arba GER (ypac naminuku klases pigus modeliai). Jie toki nusipirksi - sakyk ka nori, pas mus garantija negalios. O verslo klases modeliai paprastai neturi sios savybes (verslininkai keliauja...) "ok" <andrius@uniquestudio.net> wrote in message news:ir0kd2$aer$1@trimpas.omnitel.net... > Na matai, kiekvienas lietuvis yra linkes apgauti lietuvi ir is jo > pasipelnyti, pasakysi kad pirktas USA ar dar kur, ar ten pasakysi oj > neturiu pirkimo doku. Tai jis iskart tave ir pagaus uz liezuvio sakys nu > vo tak zinok kainuos $$$ israsys ten koki fiktyvu cekiuka ir pasidalins > bapkes su meistru, o pataisys pagal garantini ;) > > Vienok ir lieki su asilo ausim. > > Yra tokiu bajeriu buve ir ne vienas...... nebutu Lietuva...... > > > > fliks Wrote: > >> Na taip, suprantamas dalykas, jei jiem pakanka tik S/N, tada nieko >> irodineti nereikia, nebent jie >> nustatytu, kad daiktas buvo vogtas ir pan, tada galetu kilti problemu. >> Man tik buvo idomios priezastys, kodel garantiniame nesakyti, is kur >> laptopas :) Kas bus ne taip, >> jei pasakysi, kad pirktas ne LT? >> >> >> On 2011.05.18 17:45, ok wrote: >> > fliks Wrote: >> > >> > O kas jei pasakysi is kur as zinau, kodel turiu dometis jei gavau >> > dovanu, gal dar kaina pasakyti >> > ir kas padovanojo varda, pavarde? >> > >> > Cia jau priklausys koki turi liezuvi ir ant kiek gudrus esi. >> > >> > Kiek esu neses per savo gyvenima notebook'u i garantini, ServiceNET'a, >> > SONEX'a etc. niekas nei >> > karto nera prases jokiu isigyjimo dokumentu, nes dabar viskas yra >> > ziurima pagal S/N. >> > >> > O jei paklaustu dokumentu, atsakyciau paziurek gamintojo duomenu bazej >> > pagal S/N. Juk >> > atstovaujate ta gamintoja, kaip jus galite remontuoti jei net nemokate >> > atlikti savo darbo >> > normaliai priimant daikta i garantini. O jei dar akis draskytu >> > pasisiulyciau jam parodyti kaip >> > tai reikia atlikti. Arba paprasyciau kad pakviestu skyriaus vadova >> > kuris gal but daugiau ismano >> > nei "priemejas", bet manau iki to nedaeitu. >> > >> > simple. >> > >> > >> >> O kas bus ne taip, jei bus pasakyta, is kur pirktas laptopas, jei buvo >> >> pirktas ne LT? :) Nesant >> >> taisyti thinkpada, LT servisai nepraso isigijima patvirtinanciu >> >> dokumentu? Ten tai lyg ir >> >> turetu atsispindeti, neis nuslepti. >> >> >> >> >> >> On 2011.05.18 17:13, ok wrote: >> >>> Labas, >> >>> >> >>> ziurek ThinkPad T410s su multi-touch ir aisku jei isgali su SSD, >> >>> atsisiunciau sau toki ir >> >>> visai gerai patenkintas. Cia LT kaina apie 7000lt uzkukavo, per USA >> >>> gavosi per puse pigiau. >> >>> Su garantija nemanau kad bus problemu, tik niekad nereikia sakyti is >> >>> kur. >> >>> >> >>> Kai paklausia: >> >>> >> >>> - kur pirktas? - nepirkau, dovanu gavau po eglute. >> >>> >> >>> or smth. >> >>> >> >>> isbandyta su TOSHIBA buvo atvezta is uz atlanto, pries pusmeti. >> >>> Veikia - daugiau nieko >> >>> nebeklause ir suremontavo, kontora buvo ServiceNET ;) >> >>> >> >>> Seip pats planuoju neuzilgo lekti uz atlanto taip pat. >> >>> >> >>> >> >>> Stork Wrote: >> >>> >> >>>> Sveiki, vykstama uz atlanto ir noriu bendrais bruozais paklaust i >> >>>> kokias laptopu firmas >> >>>> verta ziuret, kokias atmenst, kaip su ta pasauline garantija ar yra >> >>>> kabliuku remontuojant >> >>>> Lietuvoje? Reikalavimu kompui dar nesuformaves, i hi-end >> >>>> nesiorientuoju, bet ir s... >> >>>> nesinori nusipirkt. :-) Gal veliau konkretesniu klausimu paklausiu. >> >>>> Aciu >> >>> --- Lietuviskos knygos http://books.better-than.tv/ >> > >> > --- Lietuviskos knygos http://books.better-than.tv/ > > --- > Pagalba statytojams http://stataupats.com/