As tas durnius kuris prisidaro problemu kur ju nera. Bet reikia paauklet ir pasta. Tingi nesti jie mazo vokelio. Kur kitose miestose forumuose skaitai no problem. Seniau mego klijuoti lapukus kad nerastas namuose gavejas. Nors buvau namuose visa savaite. Po pokalbio ju jais del sito pradejo visalaik kvietimus mesti. O cia del smulkmenos vaziuok dabar i pasta. Neregistruoti siuntinukai dingineja. Toj visai per ebay nieko nebesius i Lietuva arba mokesi po 8 svarus vien uz trackinga. 2011.06.01 15:19, YZF rašė: > Musu nuomone: > > sumokek ir pamirsk problema. > > "Aurimelis" <james@xxxxsmasnkm.lt> wrote in message > news:is5aii$sdv$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, protingieji kurmiai, >> >> Gavosi toks įdomumas. >> Daug prekių gaunu paštu. >> Ir buvo vienam siuntinukui uždėtas muitas kurio nepastebėjau. >> Pašte atidavė man be jokio užmokesčio. >> Kitą kartą atėjus išgirstu: - EI TU ESI MAN SKOLINGAS, mane kaltina, >> kad aš pašte esančiai darbuotojai esu skolingas ir turiu susimokėti >> muito mokestį (ant muito lapo vienas mokestis ji man rodo kitą sumą.) >> Aš klusteliu jos kaip taip galėjo nutikti. Ji atsake kad aš ja >> apgavau, ir apgaules būdu jei nesumokėjau muito mokesčio. Klustelėjus >> dar karta kas kaltas. Atsake kad ir jos ir mano. Jos kad kompiuteris >> buvo užstrigęs o mano kad apgavau. >> >> Sulyginau aš toki dalyką kaip Maximoje pirkai ir dešrelių >> nepriskaičiavo. Ir kita diena iš tavęs prašo pinigu už dešreles mat ja >> apgavai ir nepasakei kad nepriskaičiavo. >> >> Tai plėm argi mano darbas žiūrėti? >> >> Aš tik įžvelgiu darbuotojos nekompetentingumą ir neatsakingumą. Na >> nemandagumas tai dzin juk provincijoje viskas vyksta. Prie keturių >> langeliu sėdi, o tik viena priima. >> >> Be to kur klientas visada teisus? Prisidarei trukumu tai ir denk pati. >>s t >> Žadėjo kitas pinigų išmušimo priemones. Tai įdomu pagal ką man čia >> skolos lapelį išrašys. Jei bus kitaip suma nėra didelė, bet kultūros >> ir atsakingumo turėtu išmokinti. >> >> Norėčiau jūsų nuomonių. > A