It happens that a formulated : > Marčius explained : >> Sveiki, >> >> prieš ~3-4 sav. pirkau va tokį dalyką >> http://www.bms.lt/lt/catalog/view/?id=26295 ( GP PowerBank PB30 ) ir vakar, >> pakrautus akumus sudėjau į fotoaparatą, po keliolikos kadrų jis išsikrovė, >> išimu - vienas pirštas varvėt pradėjęs :/ ( foto turiu, galiu vėliau kur >> įmest ). Labai valio, bet fotikui viskas tvarkoje :) >> >> Bėda tame, kad šiandien, nuvažiavus į BėėMeSo garantinį buvau švelnioje >> formoje pasiųstas naxren "tai gal perkrovėt", "matosi, susvilintas, >> negarantinis atvejis bus", "jūs man įrodykit, kad teisingai naudojot" ir >> galų gale "kokį nors eksperimentą darei ir užtrumpinai, sudaužytoms >> mašinoms garantijos irgi niekas neduoda".:) >> >> Į vartotojų teises ką nors sukurpsiu, bet principe idomu, gal kas turėjot >> tokios patirties? Realiai žiūrint išeina taip, kad akumai parduodami be >> jokios garantijos, jei taip atsikratyt įkyraus kliento galima. >> >> P.S. Nusipirkt naujus 4x AA neproblema, bet dabar nesu 100% tikras, kad >> pakrovėjas tikrai nekvailioja, o ir šiaip, bendravo, garantinio ekspertas, >> ypatingai bjauriai:) > > o tai vistik pridavei i garantini ar iskart pasake kad negarantinis??? ir kur cia taip vyksta?