Tema: Re: parekomenduokit procesoriu
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-10-01 15:41:47
    Be ju nieks neveiktu, o jas isskaiciuot yra gan sudetingas reikalas, kolizija tai yra dievju objektu susidurimo isskaiciavimas, pvz. 2d kolizija yra maziau sudetinga, bet ir tai jei tai greitai lekiantis objektas kuris pvz 10x10 dydzio, bet per kiekviena ejima pakeicia pozicija per pvz 100 tasku (pvz. greitai judantis breakout kamuoliukas), tai teks isskaiciuoti ne tai kad ar jis tuo metu naujoje pozicijoje su niekuo nesiliecia, bet dar ir isskaiciuoti visa jo judejimo trajektorija - ar jis joje nesusiliete su kazkuo, kad ir jis ja prasoko judedamas +100 tasku greiciu bet jei toje trajektorijoje jis kazka uzkabino reikia tai apdirbti, tai reiskia isskaiciuoti ne vien ar jis su kazkuo lieciasi, bet ar jo trajektorija lieciasi irgi, o jei objektu be galo daug teks tikrinti kiekviena.

    Tai va 3D kolizija yra dar sudetingesne, pvz sove kulka, ji praleke per sekunde 500m, tai reiskia:

    1. Isrinkti visus imanomus objektus su kuo ji galejo liestis;
    2. Patikrinti visus galimus objektus ar su jais sis objektas nesusiliete, pvz. jei kulka ir pataike i zaideja, reiskias aktyvuojam zalos gavimo algoritma, nors ji po sekundes randasi uz 500m taciau viskas kas buvo kelyje turi buti apdirbta, gal buvo kokia nors siena ir kulka tiek nenuleke tiesiog.

    Koliziju ir aplamai 3D koliziju egzistuoja daug algoritmu taip pat kaip ir 3d reenderio, kuriais bandoma optimizuoti ir ivairiai sugreitinti zaidimus, tai praktiskai 2 pagrindiniai aspektai kurie dileminiai kuriai tobulybei ribu nera, o online game kaip battlefield atveju kur yra reali balistika, juo labiau tai aktualu, pvz, kulka juda 500 greiciu, o zmogus bega, jis praktiskai piesiamas ir uz kazkokio atstumo kadangi greit juda, ta prasme faktiskai jis nepabuvojo kiekvienoje vietoje judedamas o tik pakeiciamos jo kordinates pvz x,y,z + 10,40,50 tai reiskia reikia isskaiciuoti jo judejimo trajektorija ir kulkos trajektorija... ir ar jos nesusikirto..

    Zodziu ten eina tokia konkreti geometrija kad maza nepasirodytu gilinantis:) pamenu kai rasiau kamuoliuko musinejimo 2d zaidima tai teko susidurt, tai kazkur savaite sedejau prie geometrijos ir trajektoriju skaiciavimo, o ten tik simple 2d game :D o cia primeskit kiek visko vyksta kiekviena sekunde, pvz./ kazkas saudo is kulkosvaidzio leidzia kruvas kulku, reikia kiekviena apskaiciuot santykiu su visais objektais, sprogineja bombos, reik vel kitokiu algoritmu skaiciuot ka jos uzkabini, kas nuo ju apkurto ir t.t... 1 dmg, 2 dmg, tretine dmg zonos ir t.t.... ten velniskai daug geometrijos ;)

JDM


"MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote in message news:j670vo$ki8$1@trimpas.omnitel.net...
>> cia pagalvok kad bus battlefield kur kovoja nn snukiu, isskaiciuoti ivaiausias kolizijas
>> tarp visko kas vyksta kovos lauke, suviai, patrankos, tanku, lektuvu, malunsparniu
>> judelimu inercijos, zala i kazka atsitrenkus ir t.t...
> 
> matyt specialiai tas koalizijas suprojektavo, kad zaidimas tormazas pataptu..
> negroja man "kovos lauke", "suviai" na ne tokie, bet jie visose saudyklese buvo..
> "tankai/lektuvai/malunsparniai" - saudantys/judantys objektai.. ir viskas ten t.t.
> 
> Jei jau gavosi "nekazhka eina su 2x6850 ......" tai matyt specialiai darytas pateisint koki tais
> naujesni HW, nei kad orientuotas i nors kiek platesne nei "top/freak gamers" (su i7 + 2xMonsterVideo+++)
> 
> PS. MRT negeimina ir atsipraso visu geimeriu, jei totaliai ne i tema gavos kazka :) .. 
> 
>