Tema: Re: Kiek ilgaamžiška yra PC dėžė?
Autorius: Markuz <korshun(SITA_TRINAM)@centras.lt>
Data: 2008-07-28 12:35:26
pamirsau kad zadejau savo komentarus parasyt :)
http://www.antec.com/uk/productDetails.php?ProdID=08147
dizainas skonio reikalas, tiesios svarios linijos, be jokiu cacku, vienu
zodziu man patiko .. Labai gera nudazymo kokybe, atrodo solidziai, matosi
kad sitoj vietoj nepataupyta (nudazyta net dezes apacia :). Patiko
priekiniai ausintuvai su dulkiu filtru, viskas lengvai nusiima, atsisuka
nereikia jokiu irankiu. Galinis ausintuvas turi apsuku perjungikli, 3
padeciu, bet normaliai naudot galima tik ant low ar medium .. ant high
baisiai triuksmauja, ventiliatorius 12cm, o apsukos tada gaunasi virs 2000
:)  Patiko hdd tvirtinimas, tvirtint galima 2 budais: i 4 stalcius varztais
per silikonines tarpines, arba stalcius meti lauk ir tvirtini ant neiloniniu
sniureliu ..  garso ir vibracijos turetu but 0 , bet dezes aisku geriau
netransportuot. As tvirtinau pirmu budu 2 hdd WD 500Gb, kazkokios vibracijos
kaip ir neisgirdau. Maitinimo blokas daugmaz standartinis, gale 8cm
ventiliatorius, 2 linijos 12v po 24A. Lyg ir netriuksmauja, neaisku kaip
butu ant pilno apkrovimo, jeigu ten yra koks apsuku reguliavimas. Sonines
sienos ir virsus is vidaus padengtos kazkokia kieta akustine medziaga, kiek
ten naudos nezinau, bet kompas laabai tylus. Priekyje 1x 92mm Nexus ant
pilnu apsuku, gale gamyklinis 12 cm Antec ant low, stockinis intelio
cooleris, vga su zalman vf900cu ~1700rpm, 2hdd, gigabyte motina su pasyviu
ausinimu, kompas pakistas po stalu ir jo praktiskai nesigirdi. Pilnai
surinktas kompas sveria turbut ~20kg, su koja taip lengvai nenuspirsi :)

Reziumuojant sita deze+psu+(suma iki 500Lt) tikrai geras variantas. Kam
nepatinka tokia balta spalva - "snow white" (jei sugalvosit ikist fdd, tai
jis nebus toks baltas :) yra juodas variantas su geresniu psu, bet ten kaina
gaunasi jau didesne.

p.s. dar patiko "cable management", hdd skyriaus sone prideta plastikiniu
"kabliu", uz kuriu pasislepia dauguma kabeliu-laideliu, viskas gaunasi labai
kulturinga.