"Globas" <migdas@medicina.lt> wrote in message news:g7a2t8$sik$1@trimpas.omnitel.net... > > Bet tai tokiu atveju koks skirtumas jei kazkas praleidziama ko mes ir taip > "nematome", Kaip suprast "ko mes ir taip nematome"? Žaidime mes turime matyti, pvz. šūvio iš raketinio ginklo momentą :) Nes jei jį kompas skipins, tai raketą aptiksi greičiausiai savo kaktoje :) Kartoju - realybė nestabdo, todėl 24 fps pakanka, žaidimas, nukritus fps žemiau tam tikros ribos, pradeda ir pats stabdyti. Tai kompleksinis reiškinys ir nevertėtų jo priskirti tik fps matomiems ekrane. >o jei tiksliau musu smegenys nesugeba to atkurti? (Ar cia > kalbama apie pasamone ir ta mistini 25 kadra?) > Mūsų smegenys moka atkurti tai, kas joms įprasta, natūralu. O 3D žaidimas, judantis šuoliais, tai normaliai, tai trukčiojant ar skipinant fragmentus, patikėk, tikrai smegeninms nenatūralu. Prie ko čia 25 kadras aplamai nesupratau. > Na as prispazinsiu, tikrai nesidomejau ka kibernetiniam pasaulyje reiskia > stabdymas, bet siuo atveju, as manau mes kalbam apie single player (ne > online)? O koks skirtumas? Nebent toks, kad online su FPS shuteriu, kurio fps krenta iki 20 ar net žemiau, pasikrausi malkų dar staigiau :)