Nepriimk asmeniškai, ale 99,9% visų klientų kuriems nulekia HDD, dievagojasi jog nemėtė laptopų niekada... :) O po to kai pradedi aiškinti jog pvz žiūrint filmą ar ką nors kopijuojant, geras krestelėjimas irgi skaitosi "mėtymas"... tuomet susimąsto :) Exo "Tadas" <aa@aa.aa> wrote in message news:juoqud$j83$1@trimpas.omnitel.net... > Korpusas iskiles, uz HDD keitima moketi nereikia, nes korpusas iskiles visai > kitam kampe nei hdd vieta. > Siaip kompas nemetomas. > > > "cooleris" <Dar@takas.lt> wrote in message > news:juopld$hks$1@trimpas.omnitel.net... >> Nupirkai gera nesudauzoma korpusa >> metai zemen tai hardas luzta >> Dar softvariniu badu atsiranda del dazno reseto naudojimo >> Taip kad dziaukis nesudauzomu kompu ir nekeisk i plasmasioka nauja >> Nes jei iskils korpusas reiks uz hdd moketi >> >> >> >> "Tadas" <aa@aa.aa> wrote in message >> news:juoltt$dg5$1@trimpas.omnitel.net... >>> HDD tikrai ideda kita, nes serijinis kitas buna, nebent jau laabai >>> idealiai uzklijuoja nauja etikete ant HDD. >>> >>> >>> "499" <grabavozas@gmail.com> wrote in message >>> news:juollc$d65$1@trimpas.omnitel.net... >>>> kas cia tas "garantinis servisas", gal pakeitimas=hdd regenerator? >>>> >>>> >>>> "Tadas" <aa@aa.aa> wrote in message >>>> news:juoc7c$2k1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Yra ASUS laptopas. Jau 4 kartus buvo garantiniame servise del tos >>>>> pacios bedos - kietame diske BAD sektoriai. Visus 4 kartus pakeite >>>>> mineta detale.Dabar jau butu laikas 5-a karta kreiptis i garantini >>>>> servisa, bet jau uz**** pastoviai i juos kreiptis. Kietas diskas >>>>> padirba 20 dienu ir beda kartojasi. Laptopas pirktas juridinio asmens >>>>> vardu. Garantija dar likus iki s.m. lapkricio menesio. Kokie >>>>> keliai/variantai butu ? Ar galima atsisakyti remonto, prasyti grazinti >>>>> pinigus? Bet kaip tada su PVM ? Kai laptopas buvo pirktas, PVM viena >>>>> verte, dabar kita verte. Ar galima prasyti kito kompiuterio ir t.t. ? >>>>> >>>>> >>> >>> >> > >