Na taip, buvo pasipynęs lievai suprogramintas žaidimas, kuris įjungus high detail textures luždavo su out of memory pranešimu. Vienas! O šiaip - dar man nepakliuvo žaidimas, kuriam tas 2 GB limitas būtų aktualus. Va Crysis po ranka mėtėsi, paleidau dabar, užkroviau onslaught levelį - kuriam ten plotai didžiausi, ir ką - ram suvartojimas ~890 MB. Nemačiau nė vieno žaidimo, kuris suėstų daugiau nei 1,5 GB. Gal ir yra, nesiginčysiu, bet šiaip ar taip - problemų su jais dėl to limito nekyla, o visokio mėšlo pas tuos, kurie susidėję 64 bit - prisižiūrėjau sočiai. Ir blin - visi kaip susitarę tvirtina, kad problemų nėra, nors problemos akis bado. Zapadlo prisipažint, matyt :D Aš pilnai sutinku, kad 64 bitai - ateitis. Tik ta ateitis dar neatėjo. Ateis - ramiai ir be visokių šokių su būgnais aplink sisteminį bloką persikraustysiu į 64 bitus, jokių čia principų pas mane nėra. O kinkyt vežimą priešais arklį nematau jokios prasmės. "locked" <mmr@centras.lt> wrote in message news:k18o8v$aa0$1@trimpas.omnitel.net... > > "Techno" <Techno[istrinti]@remo.lt> wrote in message > news:k1825u$nhf$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai kuriai čia masiškai visų naudojamai programai taip jau mirtinai >> reikia daugiau nei 2 GB ram ? Apie spec. atvejus, pvz. kai kažkas ten >> krūtas fotošoperis ar korelistas ir užsiima futbolo aikštės dydžio >> atvaizdų apdorojimu - nekalbėkim, su tuo seniai jau viskas aišku. > > tingiu labai mislyti dabar, bet bendrai imant kad ir zaidimai > >> "locked" <mmr@centras.lt> wrote in message >> news:k17hpo$qo$1@trimpas.omnitel.net...