On 2012-10-01 11:19, kaiser wrote: > Budriam reikia būti visada. Juk nesunku į Google įvesti tikslų daikto > pavadinimą ir peržvelgti bent kelis tau prieinamus pardavėjus. Čia, kaip sakoma, mano darbas (tiksliau, gera valia) news'ų kolegas įspėti, o ar naudotis mano suteikta info, čia jau kiekvieno asmeninis reikalas. Aš labai daug pirkinių atlieku internetu, greičiausiai apie 80 proc. ir tikrai žinau e.shopus, kuriais galima pasitikėti dėl kainų. Pixmania anksčiau buvo irgi iš jų sąrašo, dabar aš jau tuo abejočiau. O pirkęs iš Pixmania esu tikrai daug. Per visą laiką turėjau tris incidentus dėl prekių garantijos. Du iš jų, kurie buvo tvarkomi per Pixmania, mane nelabai sužavėjo. Vienu atveju garantinės video kortos keitimas užtruko pusantro mėnesio, nes jie ją taip ilgai "tikrino", nors ten tikrint nebuvo ką, nes jį nerodė jokių gyvybės ženklų. O istoriją su kavos aparatu jau aprašiau anksčiau. Trečias atvejis buvo su OCZ Vertex2, bet kadangi Pixmania mane pasiuntė tiesiai bendraut su OCZ, tai neturėjau jokių bėdų, OCZ savo bugovus sandforsus keičia labai mikliai :) Bet tai ne Pixmania nuopelnas. Įvertinus mano patirtį, galima daryti lengvą išvadą, jog Pixmania servisas neblizga, firmoje bardakas, jų partneriai ne iš tolo neprilygsta pvz. Amazon partneriams, kuriuos už kiaušų paėmęs laiko pats Amazon, todėl kai partneris prekių neišsiunčia, automatiškai apsirūpini smagumais, nes Pixmania net neregistruoja problemos porą savaičių ir nesiima jokių veiksmų tau padėti, o vėliau net užregistravus bėdą, dar mėnesį gali su jais tūsintis, kol atgauni pinigus. Ypač, įvertinkite faktą, jog man jų ofisas buvo pasiekiamas per 30 min., ir tai kiek buvo rūpesčių, o iš Lietuvos galėsite naudotis tik variantu "Piši pisma" :) Nes telefonu jiems irgi hren paskambinsi, ten įkaltas auto-atsakovas, kuriuo jokių problemų neišspręsi :) Kainos irgi nenuspėjamos. Tad štai tokia info apmąstymui...