Manau vistiek turi galiot gamintojo garantija ir dzin ka uzrase pardavejas. Mano situacija buvo tokia Turejau Corsair Voyager GT 16Gb po keliu metu jis nusprogo. pardavejo garantija buvo pasibaigusi, bet isskaiciau kad gamintojas suteikia 10metu garantija. Nunesiau pardavejui, paminejus gamintojo garantija prieme be dideliu kalbu - pakeite nauju. Po metu ta pakeista fleshke vel nusprogo. Cekis pirmo keitimo metu liko pas pardaveja(reiktu nepalikt). Tai net nejau pas pardaveja, o is sportinio intereso uzregistravau Corsaire tinklapyje defekta, nusiunciau jiems sugedusia fleshke - gavau atgal naujesnio modelio (jau palaikancia usb3, tik jiems garantija 5 metai beliko). Dar iki siol veikia. On Wed, 05 Jun 2013 11:00:18 +0300, Caponi <caponi@centras.lt> wrote: > Nesigilinau i tai kokius bonusus duoda registracija pas Crucial saite, > bet faktas yra tas, kad i Lietuva oficialiai Crucial importuojantys > didmenininkai duoda 3 metu garantija, mazmenininko darbas gedimo atveju > butu tiesiog jiem sugedusi daikta perduot ir pakeista atiduot klientui. > O kas per issidirbinejimai is Kilobaito puses su tokiais rasymais - fig > znajet. Aisku, kol tai nepriestarauja istatymams, tai garantini > laikotarpi gali suteikinet koki nori, bet, manau, pirkejui gavus > popieriuka su uzrasytais 24 menesiais dideliu vilciu i kazkokius > zodinius susitarimus det nevertetu (geriau jau tiketis, kad diskas > nesuges per ta laika :-))