tu kažkoks mižnius rašytojas. Jau nekalbant apie tai, kad gal probook'as pavoKtas Norgėj. Arba per tas dvi savaites uždirbs tas kompiuteris daugiau nei pats kainuoja. Nu ble kas per mada rašyt kažkokius triedalus temoj konkrečiu techniniu klausimu. On 2013.09.26 11:29, PxYra wrote: > o ka teisybe bado akis? juk tau klientas ir atnesa laptopa tam kad > tiksliau nustatym gedima ir po to KAIP PRIKLAUSO sutvarkytum ji su > garantinio pagalba, nes dabar gaunas taip, per tavo savivale ir > tingejimu pakovot su garantiniu zmogus praranda likusia garantija. > (nu blet jei tikrai nunestum ir paaiskintum kad prie didesnes apkrovos > CPU uzkaista nenormaliai nieks tau negrazintu nepataisyto) > visada kai daikta priduodi i garantini servisa nurodai priezasti del ko > priduodi ir kaip tai pasireiskia o ne numeti daikta ir sakai oi blet > kazkas sugedo paziurekit > cia ne kalbu apie topolopo,SSS ir visokiu elektromarkt pirkejus. > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:l20qe1$cht$2@trimpas.omnitel.net... >> esu sujaudintas tavo rūpesčio >> >> On 2013.09.25 23:01, PxYra wrote: >>> bandziau, pataise. HP buvo bet ne probook. >>> nesedesi ir verksi o keisi mamka uz savo litus. >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:l1vd8b$mcq$1@trimpas.omnitel.net... >>>> On 2013.09.25 22:06, PxYra wrote: >>>>> nesamone, juk kai nesi i garantini tai nupasakoji koks gedimas, siuo >>>>> atveju jiem sakai "kaista CPU" ir jie to pagal tave nepastebi? >>>> >>>> o tu bandei taip daryt? >>>> >>>>> O zinai kad po tavo ardymo laptopas netenka likusios garantijos? Ka >>>>> darysi tada kai is tikro suges MB ir tik garantinis realiai gales ja >>>>> pakeist? >>>>> >>>> >>>> sėdėsiu ir verksiu. Ir, ačiū už rūpestį... >>> >> >