On 2013-10-21 21:36, Audrius wrote: > Dėkui, ryt bandysiu su vadybininku susisiekti, nes po visų > registravimusi parašė taip: > _____________ > Dėl mūsų verslo modelio specifikos mes dirbame tik su įmonėmis Bet man neaišku, ko tu taip save kankini? Na, nėra gretimoje parduotuvėje, tai nėra, pirk amazonu. Užsiregistruoti užtruks 10 min.. Užsakyti dar 10 min.. Kai ką nors pirksi sekantį kartą, aplamai 30 sekundžių, su sąlyga, jei leisi amazonui įsimint tavo kreditinės kortelės numerį. Aš perku amazonu daugiau nei 7-is metus ir galiu pasakyti, jog tokio serviso tau joks lokalus šopas nepasiūlys. Broko atveju aplamai fantastika, atspausdini jų sugeneruotą etiketę ir užklijavęs nuneši į artimiausią paštą ir nemokamai išsiunti. Pinigus gražina per kelias dienas. Anei viena parduotuvė tau tokio serviso nepasiūlys, nei Lietuvoje, nei bet kur kitur. Man jei ir nutikdavo kokių nors nesklandumų su broku ir garantiniais, tai visada tai įvykdavo "tikruose" šopuose ir ne karto internetiniuose. O amazonas yra visų internetinių šopų etalonas. p.s. jei nesupranti prancūzų kalbos, registruotis gali amazon.com arba amazon.co.uk, kad mažiau tektų su vertėju darbuotis, nes visuose amazon puslapiuose galioja tas pats amazon acc, o perkant ten kelis sakinius ir mygtukų pavadinimus išsiversi su guglu. Jei pats bijai, paprašyk pagalbos pvz. savo penktoko sūnaus :] Buvo neseniai ir toks atvejis :)