gal tiksliau parodys http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html "Šarūnas" <sarunas@elektrinis.fake> wrote in message news:l5nr40$b2a$1@trimpas.omnitel.net... > Dėkui, sumečiau dabar naujausią. Tik deja jau teko padaryti ReWin, tai ar > padėjo sužinosim po pusmečio... > > "[mikro]" wrote in message news:l5nmpo$987$1@trimpas.omnitel.net... > > tai man tik persasi viena isvada kolkas, kad naudoji rst drivus, kurie > matyt > yra gerokai chujovi. pamegink suinstalines naujausius rst. > > > "Šarūnas" wrote in message news:l5njen$7gh$1@trimpas.omnitel.net... > > yra toks gan keistas dalykas. Turiu du PC: > 1. laptopas DELL XT2 su W7 ir SSD: Crucial C300 128GB. > 2. stacionarus su Gigabyte motina, E8500 CPU, W7, SSD: Samsung 64GB (tik > sisteminis, liko po laptopo upgreido) > > Abu kompai turi identiškus simptomus: po šviežio OS installo veikia viskas > OK, bet po pusmečio pradeda mėtyt BSOD su "IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL". Even > vieweris rodo tik “recovered after unexpected shutdown”, bet prieš tai > visiškai nieko: lyg diskas būtų tiesiog nuėjęs offline. BSOD vis tankėja, > kol pradeda mėtyt po kelis kartus per dieną. Paleidus CHKDSK su visais > įmanomais "fix errors" BSOD tankis apmažėja, bet vos kelioms dienoms... > Realiai padeda tik pilnas reinstall. Dar pamenu kad neblogą rezultatą > gavau > be reinstallo, paleidęs DOS utėlę VIVARD (MHDD analogas) su pilnu remapu. > > Abu diskai su naujausiais firmware. Abiejų diskų SMART statistika atrodo > gerai. Pvz. C300-CTFDDAA128MAG SMART: > http://i.imgur.com/ngYFyi1.png