Tema: Re: biudžetinis notebookas su pilna klaviatura
Autorius: Caponi
Data: 2015-02-27 08:17:01
Tikrai taip, daiktams, kurie turi autorizuotus serviso centrus, pardaveju 
seksualines fantazijos yra ne tokios aktualios, svarbu butu pirkimo 
dokumentai. Taciau jei butu noras atlikt ne standartini remonta, o pasikeist 
daikta i nauja, susigrazint pinigus ar siaip kiltu kokia nestandartine 
situacija, tai aiskintis reiketu su pardaveju, nes jis ir tik jis turi 
isipareigojimus pries pirkeja.


-- 
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/


"kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message 
news:mcp1pa$npk$1@trimpas.omnitel.net...
> Nebūtina net į pardavėją kreiptis. Savo Probook atveju, pažiūrėjau kas iš 
> įgaliotų serviso atstovų yra mano mieste (Elsis), parašiau laiškelį ar 
> galiu nunešti vien DVD-ROmą vietoj viso PC kaip prašė TC Prekyba (pirkta 
> Azon.lt) ir tiek žinių. Po geros savaitės pasiėmiau naują DVD. Reikėjo tik 
> SF (fiziniam) parodyt. Buvo likę apie mėnesį iki 24mėn.
>
> 2015-02-26 17:36, Caponi rašė:
>> Jau kazkada rasiau - nebutina is visokiu sharashkino kontoru pirkinet
>> arba reikia tvirtai zinot savo teises ir konflikto atveju
>> issipisinejancio pardavejo paklaust ar jis savo noru pasiskaitys
>> istatymus, ar paskambint i vartotoju teises, kad jie papasakotu.
>> Galu gale informacija apie 2 metu garantija oficialiai patvirtinama ir
>> lietuvisku didmenininku.
>
> -- 
> kaiser