Tikrai taip, daiktams, kurie turi autorizuotus serviso centrus, pardaveju seksualines fantazijos yra ne tokios aktualios, svarbu butu pirkimo dokumentai. Taciau jei butu noras atlikt ne standartini remonta, o pasikeist daikta i nauja, susigrazint pinigus ar siaip kiltu kokia nestandartine situacija, tai aiskintis reiketu su pardaveju, nes jis ir tik jis turi isipareigojimus pries pirkeja. -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message news:mcp1pa$npk$1@trimpas.omnitel.net... > Nebūtina net į pardavėją kreiptis. Savo Probook atveju, pažiūrėjau kas iš > įgaliotų serviso atstovų yra mano mieste (Elsis), parašiau laiškelį ar > galiu nunešti vien DVD-ROmą vietoj viso PC kaip prašė TC Prekyba (pirkta > Azon.lt) ir tiek žinių. Po geros savaitės pasiėmiau naują DVD. Reikėjo tik > SF (fiziniam) parodyt. Buvo likę apie mėnesį iki 24mėn. > > 2015-02-26 17:36, Caponi rašė: >> Jau kazkada rasiau - nebutina is visokiu sharashkino kontoru pirkinet >> arba reikia tvirtai zinot savo teises ir konflikto atveju >> issipisinejancio pardavejo paklaust ar jis savo noru pasiskaitys >> istatymus, ar paskambint i vartotoju teises, kad jie papasakotu. >> Galu gale informacija apie 2 metu garantija oficialiai patvirtinama ir >> lietuvisku didmenininku. > > -- > kaiser