Šiaip pastebėjimas, kad turiu daug visokių cloudinių real-time sync'ų: Copy, DropBox, MEGA. Išjungus ir iš naujo paleidus megą, lagas gerokai sumažėjo. Nežinau, gal sutapimas, reiks pabandyt ir namie. Tuose klauduose laikau po ~40GB, dalyje dar ir encryptinta realtime'u viskas... Tik klausimas kaip pamatyti, kas, kaip ir kodėl lagą padaro taip, kad nieko useriui nesimato. Nejaugi yra įrankių kažkokių? Pvz. gal kokie IRQ konfliktai? "elektrinis" wrote in message news:mr7e0o$mo8$1@trimpas.omnitel.net... Niekaip nepavyksta nustatyti lago priežasties. Pasireiškia taip, kad gana pastebimai ir bjauriai lagina visas userio interfeisas, netgi teksto įvedimas ir pelė. PC: intel NUC i5, 8GB RAM, 256GB SSD. OS: W7pro x64 Task manageris, įjungus 'show processes from all users' ir 'show kernel time' rodo normalų sistemos apkrovimą - 20-40% CPU ir 3GB free RAM. Žiūriu ir niekaip nesuprantu iš kur toks lagas gali būti. Šiaip panašų dalyką pastebiu ir kituose savo kompuose, kur turiu panašias programas. Pvz. keli cloudai su 40GB+ nuolatiniu sync'u. Kelios jų ateina su specialiais draiveriais (kaip virtualus hdd, cd), todėl įtariu, kad tie draiveriai gali būti problemos priežastis. Bet kaip patikrinti/pamatyti? Ant to PC taip pat laikau 24/7 paleistą Kodi, tai kuo ilgiau jis paleistas, tuo blogiau būna. Bet be jo problema vis tiek juntama. Kituose kompuose su analogiška problema yra panašus hardwaras, visuose SSD ir panašiai ramo, tokie pat CPU. Tik kad vienas laptopas, vienas normalus stacionarus PC ir šitas - NUC.