Tema: Re: Kompas zaidimams
Autorius: MRT
Data: 2015-11-11 10:44:44
>> Skirtumas - to paties geimo xbox'inis variantas ir grazus, ir nereiklus HW..
>> o su PC tas pats "nesigauna".. poligonai, detales, filtrai, graaafika.. bla bla..

> Chebra užteks svaigt popieriniais parametrais, aš anksčiau irgi turėjau tokią pačia nuomonę,
kol nepradėjau lygint naujausių geimų fiziškai. Visi pagrindiniai geimai išleidžiami ir optimizuojami būtent konsolėms.

Ramiau pats svaik.. ta konsole techniskai labai panasi i standartine architektura..
Kad isleidziami konsolems geimai joms optimizuoti - ta pati rasiau (dzin koks HW, bet sukasi gerai).
Labiau norejau akcentuoti, kad PC versijos [specialiai] bus nutiuninguotos, kad nevalintu smagiai su pigesniu HW.

> Ir tik tada dademas koks nors suknistas nedidelis grafikos tiuningas,
po kurio geimas pradeda reikalauti žvėriškų parametrų ir išleidžiama PC versija.

Mes apie ta pati.. tik kiek atvirksciai -
"dadedamas nedidelis grafikos tiuningas, po kurio geimas pradeda reikalauti žvėriškų parametrų"

sakyciau greiciau kuriant PC versija -  "ieskomas/pakisamas kazkoks nedidelis
grafikos tiuningas, del kurio geimas reikalautu žvėriškų parametrų".

tuo tarpu konsoline geimo versija - prisimena i koki HW reikia optimizuotis, kad zaidimas smagiai suktusi.

PC versija - $ per HW upgrade'us.
Console - $ per geimu kainas.

Savaime xbox'as ner blogis, o jei jis neaukoja PC, tai netgi geris.. bet nebutinai tai vienintele alternatyva.
non-game-PC tarkim uz ~300Eur .. siek tiek +games = xbox_ir_pirkt_zaidimus vs +videlka_i_PC uz ~200Eur
sioje vietoje - skaiciuokis, konsultuokis su sazine del warez'u ir t.t.
Rezultate kompe su kukliu biudzetu tie games eis su visokiais mid-high settings (ne ultrom, ne 4K rezom).
PC pakenciamas/priimtinas tarkim 3metus, konsole priimtina tarkim 5metus..