bet tai kai zmones klausimu uzduot :)) "Caponi" <caponi@caponi.lt> wrote in message news:n2is4a$70g$1@trimpas.omnitel.net... > Nu tai savaime aisku, nebent kelione iki parduotuves brangiau kainuoja... > > > -- > Caponi > http://caponi.skelbimai.lt/ > > > "Sniegas" <sniegas@lietuvoje.lt> wrote in message > news:n2iq43$6b1$1@trimpas.omnitel.net... >> Maniškis WD Ultra blogais sektoriais apsipylė. Pirktas Elektromarkt, >> pažiūrėjau WD tinklapyje - garantija iki 01 01 2017. Čekį turiu, turbūt >> geriau į parduotuvę nešti? >> >> "Caponi" parašė naujienų news:n2ipkb$64r$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Registruoji WD puslapy (problemos ivardijimui pageidautina WD uteles >> testo >> rezultatas), gauni RMA numeri, supakuoji pagal reikalavimus ir siunti per >> pasta (paskutini karta gal pries kokius metus-pusantru teko siust, >> kainavo >> kazkas ~22Lt). Atgal gauni nemokamai, paprastai savaites begy. >> >> >> -- >> Caponi >> http://caponi.skelbimai.lt/ >> >> >> "klausiu" <alius_k@yahoo.com> wrote in message >> news:n2ingi$5d1$1@trimpas.omnitel.net... >>> Turiu garantini WD hdd (WD puslapyje raso, kad garantija galiojanti), >>> bet neaisku kokioj parduotuvej jis pirktas. Ar kas nors esat bendrave >>> tiesiai su gamintoju? Ar yra koks budas sutvarkyt si reikala per kazkoki >>> lietuviska atstova? >> >