Pokalbis vyko "chate", buvo matyt, kas jungiasi prie chato (kokio lygio konsultantas). Kaip nebebuvo galimybes isprest esmines problemos chate, tada sake, kad kreipsis (skambins) I auksciau. Kai man paskambino gana greit, po kokiu 10 min, prisistate, kad skambina jau ne koks pieska (tipo vyr. konsultantas), tikras tokiu reikalu eGzpertas, kuris tikra (100% grynumo) info galvo is eGzperto absoliuto... ;) Taip isaiskeja grandinele, na gal kiek su humoro atspalviu ;) "Glebas" parašė naujienų news:na15vl$bkm$1@trimpas.omnitel.net... Čia tau TEO taip papasakojo apie visą grandinėlę - šiuo metu atsakyti negaliu, klausimą perduosiu vyresniajam konsultantui, kuris paskambins aukščiausio lygio konsultantui, o jis susisieks su ne pačiu žemiausiu, bet bent jau 15-o levelio techniku, kuris paskambins asmeniškai ir praneš? :) Bijau, kad realiai buvo registruotas kažkoks "ticket'as", kuriame parašyta "reikia atsakyti, kad atstotų, gal kas žino ką sakyt ir kas nori paskambinti?" :D Teo tikrai super, kai reikia gauti atsakymą į nestandartinį klausimą. Paskutinį kartą tam sugaišau berods 4 mėnesius, o kai jau atsisakinėjau TEO paslaugų, pradėjo taip mielai čiulbėti ir tokie geri pasidarė :D "Donas" parašė naujienų news:n9vhmm$urt$1@trimpas.omnitel.net... Man idomumas buvo tame, kad TEO puslapyje nebuvo detalios info apie ju naujaji routeri. Net susisiekus su TEO konsultantais, jie nezinojo. Tada zemesnis konsultantas kreipesi I vyresni konsultanta, kuris taip pat nezinojo. Tada vyresnysis konsultantas skambino dar auksciau ir dar auksciau, dar 2x aukstesnis dave ATSAKYMA. Tada mazesnio lygio technikas, bet ne pats zemiausias, man asmeniskai paskambino ir pranese... Super.. ;)