Tema: Re: Koks TEO Technicolor TG389ac AC standartas?
Autorius: Donas
Data: 2016-02-17 22:11:31
Pokalbis vyko "chate", buvo matyt, kas jungiasi prie chato (kokio lygio 
konsultantas). Kaip nebebuvo galimybes isprest esmines problemos chate, tada 
sake, kad kreipsis (skambins) I auksciau. Kai man paskambino gana greit, po 
kokiu 10 min, prisistate, kad skambina jau ne koks pieska (tipo vyr. 
konsultantas), tikras tokiu reikalu eGzpertas, kuris tikra (100% grynumo) 
info galvo is eGzperto absoliuto... ;) Taip isaiskeja grandinele, na gal 
kiek su humoro atspalviu ;)

"Glebas"  parašė naujienų news:na15vl$bkm$1@trimpas.omnitel.net...

Čia tau TEO taip papasakojo apie visą grandinėlę - šiuo metu atsakyti
negaliu, klausimą perduosiu vyresniajam konsultantui, kuris paskambins
aukščiausio lygio konsultantui, o jis susisieks su ne pačiu žemiausiu, bet
bent jau 15-o levelio techniku, kuris paskambins asmeniškai ir praneš? :)
Bijau, kad realiai buvo registruotas kažkoks "ticket'as", kuriame parašyta
"reikia atsakyti, kad atstotų, gal kas žino ką sakyt ir kas nori
paskambinti?" :D
Teo tikrai super, kai reikia gauti atsakymą į nestandartinį klausimą.
Paskutinį kartą tam sugaišau berods 4 mėnesius, o kai jau atsisakinėjau TEO
paslaugų, pradėjo taip mielai čiulbėti ir tokie geri pasidarė  :D



"Donas"  parašė naujienų news:n9vhmm$urt$1@trimpas.omnitel.net...

Man idomumas buvo tame, kad TEO puslapyje nebuvo detalios info apie ju
naujaji routeri.
Net susisiekus su TEO konsultantais, jie nezinojo. Tada  zemesnis
konsultantas kreipesi I vyresni konsultanta, kuris taip pat nezinojo. Tada
vyresnysis konsultantas skambino dar auksciau ir dar auksciau, dar 2x
aukstesnis dave ATSAKYMA. Tada mazesnio lygio technikas, bet ne pats
zemiausias, man asmeniskai paskambino ir pranese...
Super.. ;)