Jei jau noras yra pažaist, tai paprastai maitblokių ventiliatoriai yra visai nesunkiai išardomi. 1. Išardyk maitblokį ir nuimk ventiliatorių. 2. Nulupk nuo ventiliatoriaus centrinės dalies lipduką. 3. Po juo dažnai būna plastmasinis ar guminis dangtelis, kurį nuėmęs pamatysi ašį ir ant jos galo uždėtą plastmasinę "šaibą". Ji būna ne ištisinė, t.y. vienoj vietoj perpjauta, tam, kad būtų galima nuimti ir uždėti - nuimti gana nesunkiai galima, tarkim, dviejų smulkių atsuktuvėlių pagalba. 4. Ištrauk "sparnuotę", išvalyk susikaupusias dulkes ir seno tepalo likučius (nepamirštant ir "skylės", į kurią kišasi ašis). 5. Sutepk viską iš naujo (svarbiausia, kad tepaluota būtų visa ašis), tepalą geriau naudoti nelabai skystą (apie gliceriną tikrai nieko nepasakysiu), nes priešingu atveju jis greitai išsitaškys. 6. Surink viską atbuline tvarka. Viskas, procedūra realiai iki 5 min., nu max 10 min, pirmą kartą darant sugaiši gal ir ilgiau, ale tikrai nereikės aukot visos dienos :-) -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "Sigitas" <sigbart@takas.lt> wrote in message news:nish1h$v07$1@trimpas.omnitel.net... > Nu tai paaukosiu 1 pensininko dieną ir bandysiu ardyti... gal pro > plastmasinį ašelės sandarintoją pradursiu su adata skylę ir įlašinsiu > kokios tai alyvos ar glicerino(alyvos neturiu glicerino turiu...). Ar > gicerinas labai blogai būtų? > > PS. Po to, kai su kumščiu padaužiau tą maitinimo bloką - blokas > nebekaista, ventiliatorius sukasi normaliai, kompas veikia normaliai, > bet tikiu tai neilgam padėjo - reiks tepti... > > > On 2016-06-03 18:59, vytjon wrote: >> EPS-750 - Inter-Tech gamintojas? Jei taip - ten naudojamas 135mm >> ventiliatorius, kurį pakeisti kitu problematiška (dėl jų nebuvimo LT; >> o Zalman F4 ir kainuoja 14€, ir pučia ne į tą pusę). Siūlyčiau keisti >> visą maitinimo šaltinį. >