Tokia rinkodaros strategija vadinasi "confusion marketing". T.y. analitikai paanalizuoja nusistovėjusius pirkimo įpročius pagal tam tikrus kriterijus ir žemesnio lygio [pigesnį pagaminti] produktą įvardina inversiškai, negu įprasta. Tas, kas nesigaudo viduriuose, o perka pagal "skaičiukus", "raidytes" ar kokią brandą - pasimauna. "Pranas" <pranas@gks.lt> wrote in message news:fsh172$mif$1@trimpas.omnitel.net... > nieko nuostabaus, truputi paturbino 8800 GTS 512 ir padare keleta > kosmetiniu pakeitimu - o isleido "nauja" serija. Niekaip nesuprantu > nVidios pavadinimu - kai visa rinka buvo uzpildyta 8800 GTS (320/640), > jie isleido... 8800 GTS (512). Kiek paturbino GTS'a , kas ji padarytu > pvz. 8850, o pavadino 9800 GTX ;-) Galejo is karto G92 serija > pervadinti i 9xxx ir butu visiems aiskiau. > > Sekmes, > Pranas > > UAB "GKS" > Adresas: Mickeviciaus g. 30, Kaunas. > Tel.: 209-139, 222-297; mob. 8-676 37096. Asmeninis: 8-676 37092. > www.gks.lt >