Man rodos jie galvoja, kad pats sulankstei (tikrai būna, kai vartotojai užsimano paliesti tą ežiuką).. Sakyčiau tegul paaiškina raštu kodėl atsisako keisti ir tuomet į vartotojų teises.. Šiaip tie pinai patys nesusilanksto, jie dar ir dangtelį turi transportavimui, tai kažkas juos ir pagadino. On 2016.12.22 15:28, neratoblogo wrote: > Pirmą kart toks pokštas - iš gamyklos sulenkti motininės plokštės > socket'o pin'ai. Garantinis siūlo atsilankstyt pačiam arba pirktis naują > plokštę. > > Ar kam nors yra taip buvę? Ką daryt, mest lauk? Kaip kitą kartą perkant > daryti - mainboard'ą parduotuvėje išpakuoti ir apžiūrinėt? > > > Plokštė ASUS Z170 pro gaming. Žinojau, kad Prancūzijoje jų grįžtamumas į > garantinį yra apie 6 proc. Bet naiviai tikėjau, kad toks grįžimo > procentas dėl to, kad plokštė tinka overclockinimui, o tokias "tik dėl > to ir perka". Tikėjaus, kad be turbinimo - viskas bus ok. Blogiausiu > atveju galvojau po metų, kitų, jei suges, gražinsiu ir pasikeisiu į ką > nors kitą. > Klydau :) Nei garantijos, nei plokštės dabar. > > > Ir reziumuojant - kokią kitą motininę plokštę imti i5-6600k procesoriui? > Noriu patikimos ploštės ir geros integruotos garso ploštės. Turbint > nesiruošiu. > > > > > >