>> kontora susimokės, darbuotojams skaudės, jei nei vienas neprisipažins. O >> jei nuosavas - kartūs veiklos nuostoliai. > > o tai kame skirtumas galimybių skaudėt darbuotojams vienu ir kitu atveju? Jokio .. ir jei kontora ne ubagynas kaltuju paieska neuzsiima, jei aparatas "pats suluzta gerokai reciau nei karta per menesi".. >>> o po 4-5 metų naudojimo jį reikės brangiai išmesti. >> >> EMP'as nemokamai ko gero nepriims? > > vežiau krūva visokio šlamšto, tai pinigų davė. Už tonerius tik reikia mokėt. Ima ir nemokamai jei jau apie aparata.. >>>> Jei Kažkas Sugedo - IT murzius į vidų patekti negali, reikia kviesti servisą. >>> kodėl jis būtinai murzius ir kodėl negali? >> Todėl kad su MF'ais krapštosi arba servisas, arba IT murziai. >> Netiki? Liepk savo sysadmin'ui pakeisti tonerį buhalterijoje. murzius būna, jei lenda i vidu - bent as issipurvindavau rankas :) jei "murzius" IT rangas, tai taip.. ne vadovui ar sysadminui ten landziot.. pagal pasiskirstyma cia labiau helpdesk supporterio (1-ojo lvl ITsnykas) darbas. Su MF'ais - paziurejus service manual'a i vidu lendi tik retais primityviais atvejais, ardyt aparata gilyn is serijos "o gal pasiseks" nepriklauso - kvieti servisa. > Ir kas turi būt liepus? Įsižeis? Pasakys, kad negali nes vyksta DDOS ataka? :) O šiaip tai px, pasikeičia ta buhalterija pati, jei > ten ne kokia ujobiška kyocera tai tonerį pakeist tas pats sunkumas kas popieriaus įsidėt. Buna, kad tonerius ir popierius nesioja non-IT padalinys.. nu ir gaunasi.. net su Kyocera-Mita aparatais.. Dėl "naudos" nera gausiai sudetinga suskaiciuoti 4 metus sumas uz aparata + aptarnavimus + tonerius + primest_isivaizduojamu_vargu_apimtis_ir_verte PS. BMK'a tokiems matematikams laisvai gali (turetu galet) pasiulyt naudota aparata ir atskirai aptarnatimo paslaugas, jei tarkim nuomos salygos ar "viskas iskaiciuota" kazkam nepriimtina. Tiesiog nuomos apskaita - menesio mokestis + uz rida arba tik uz rida su salyga, kad aparata naudosi tam tikrai min. ridai/men.