Na ką. Ištestavau (cold, instant, atstatymus, 3-5val. laukimus, per programą, per naršyklę ir pan.). Rezultatas: paprašiau refund'o :D Grąžino pinigus. Tačiau account'o nepanaikino. O dabar apie pačią paslaugą. Pati idėja maždaug yra OK. Tačiau neišbaigtumas ir not user friendly yra gan aukštam lygyje. Pvz: - Pasirodė, kad home planams negalima per programą naudoti Instant storage backupams. Tik restorams. - Atstatymo greitis - siaubingai lėtas. Tą rašė ir daugelis review. - Testavimas ir realybė skiriasi kaip diena ir naktis. Demo duoda Zoolz Intelligent, o su ta akcija gaunam Zoolz. Baisuma. - 3-5val. laukimui nėra kokio nors taimerio ar šiaip status bar'o indikacijai, kiek dar liko laukti. - Mobili aplikacija tik view. Neįmanoma niekapi manipuliuoti duomenimis. - Mobili aplikacijoje nuotraukų thumb'ai prastos kokybės. - Kažkoks versijavimas yra atskirų failų. Bet man tai neaktualu. Jei reiktų ką atsistatinėti, tai katalogais ir paskutinę versiją. Vienu žodžiu. Idėja yra tikrai labai gera. Tačiau jos implementacija toks jausmas, kad tyčia padaryta taip, kad būtų maksimalai nepatogu. O kai nepatogu: - Vartotojai nebesinaudoja (Zoolz'as gauna vienkartinę pinigų injekciją) - Vartotojai pereina prie Intelligent paslaugos (moka daugiau Zoolz'ui)