nu as irgi istatymais svaidytis nelabai megejas...:) vienzo, buvo sutarta iki tiek, kad patys pasiima, sutvarko ir labai greit, ir patys atveza ir pajunge, nes jei ne, tai tada jau galesim mustis teisiskai. tik kad ir laiko gaila ir viso ko... "Caponi" wrote in message news:op5pk3$d66$1@trimpas.omnitel.net... Nu tai va, dabar lieka klausimas, jei tikrai problema tame AMD CPU, o net ir tvarkingai veikiančio tokio kompo nenorima, ar tai brokas, ar ne. Jei brokas, tuo atveju galima reikalaut grąžint babkes, jei ne, tai ne. Principe pritempinėt prie broko galima, nes šiuo atveju pirkėjas pirko gatavą gaminį iš Skytech, ir ten koks besimakaluojantis ir/ar per sunkus aušintuvas, chujovas įpakavimas ar girti gruzčikai yra ne pirkėjo problema - jau 2 kartus buvo gautas visiškai neveikiantis daiktas (o ne koks nemirksintis šviesdiodis, t.y. gedimo rezultatas yra esminis), sugaišintas brangus pirkėjo laikas ir nervai. Bet galutinio rezultato prognozuot nesiryžčiau, pasisvaidymas ištraukom iš įstatymų ne visai mano sritis :-) -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "[mikro]" <msn@microsoft.com> wrote in message news:op5oah$bva$1@trimpas.omnitel.net... > skytecho atsakymas i pretenzija: > > > Sveiki p. ****, > > > > Šiuo metu naudojamos termopastos yra itin kokybiškos, kurios dėka, > procesoriaus lustas itin stipriai prikimba prie aušintuvo. Kadangi > kompiuteryje yra ne gamyklinis standartinis aušintuvas o kur kas sunkesnis > kito gamintojo, nekokybiško transportavimo metu t.y. kaip dėžė yra > numetama ar visa dėžė yra itin stipriai supurtoma horizontalioje padėtyje > yra tikimybė, kad sunkus aušintuvas paspaus pagrindinę plokštę ir tvirtai > prikibusį procesoriaus lustą šiek tiek kilstels, ko pasekoje jis > tvarkingai nebegryžta į jau suspaustą AMD procesoriaus lizdą. > > > > Tokia procesoriaus tvirtinimo technologija taikoma AMD procesorius > palaikančiose plokštėse, kaip AMD procesoriaus dantukai pagrindinės > plokštės lizde yra užspaudžiami lizde o iš viršaus papildomų laikiklių > nėra tik stipriai prisispaudęs aušituvas. Kitokia technologija yra taikoma > su INTEL procesoriaus, kaip procesoriaus lustas yra prie pagrindinės > plokštės itin stipriai prispaudžiamas metaliniais įtvirtinimais o tik > vėliau prispaudžiamas aušintuvas. > > > > Jūsų prašymo nutraukti pirkimo pardavimo sutartį negalėsime, kadangi tai > yra ne brokas, kompiuterio detalės bus tvarkingai sudėtos į savo vietas, > kompiuteris bus pilnai ištestuotas ir pristatytas Jums. Jei tai Jūsų > netenkina, tiesiog parašykite laisvos formos prašymą su savo parašu, > nuskenuokite arba nufotografuokite ir atsiųskite e.paštu. Pateiksime > oficialų atsakymą, kurį galėsite pateikti Valstybinei vartotojų teisių > apsaugos tarnybai ir atvejis bus išnagrinėtas įstatymuose numatyta tvarka. > > > > Primename, kad prašymo patenkinti negalėsime, kadangi užsakyta prekė yra > pagaminta pagal Jūsų specialų pageidavima, tokios prekės grąžinti > neįmanoma. > > > > 3.3.2. Pirkėjas neturi teisės pasinaudoti sutarties 3.3. punkte įtvirtinta > teise, jeigu sutartis (ar jos dalis) sudaryta dėl: > - supakuotų vaizdo ar garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, > kurie buvo išpakuoti po pristatymo; > - laikraščių, periodinių leidinių ar žurnalų pristatymo, išskyrus sutartis > dėl šių leidinių prenumeratos; > - skaitmeninio turinio teikimo, jeigu skaitmeninio turinio teikimas buvo > pradėtas vartotojui iš anksto aiškiai sutikus ir pripažinus, kad dėl to > jis praras teisę atsisakyti sutarties; > - paslaugų teikimo, kai Pirkėjo sutikimu sutartis buvo pradėta vykdyti > nepasibaigus šio 14 dienų terminui; > - prekių, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba > yra akivaizdžiai jam pritaikytos, kurios nėra iš anksto pagamintos ir > kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar > nurodymą arba kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo Pirkėjui nebegali > būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo), yra greitai > gendančios arba baigiasi jų galiojimo laikas; > > Nuoroda iš oficialios svetainės, kur yra nurodytas straipsnis: > > 6.22810 straipsnis. Vartotojų teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne > prekybos patalpose sudarytos sutarties > > https://www.e-tar.lt/portal/legalAct.html?documentId=f1a30bf0778f11e3996afa27049d9d4e > > > > 6.22810 straipsnis. Vartotojų teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne > prekybos patalpose sudarytos sutarties > > 1. Vartotojas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, > negu nustatyta šio kodekso 6.22811 straipsnyje, išlaidų, per keturiolika > dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos > sutarties, išskyrus šio straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis. > > 2. Vartotojo teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos > patalpose sudarytos sutarties netaikoma šioms sutartims: > > 1) paslaugų sutartims, pagal kurias paslaugos vartotojui visiškai > suteiktos, jeigu prieš paslaugų teikimą buvo gautas vartotojo aiškus > sutikimas ir pripažinimas, kad jis neteks teisės atsisakyti sutarties, kai > verslininkas visiškai įvykdys sutartį; > > 2) sutartims, pagal kurias parduodamų prekių ar teikiamų paslaugų kaina > priklauso nuo finansų rinkos svyravimų šio straipsnio 1 dalyje nustatytu > sutarties atsisakymo laikotarpiu; > > 3) sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, > kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į > vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra > aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms; > > 4) sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo > laikas yra trumpas; > > 5) sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir > kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos > priežasčių; > > 6) sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio > neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais; > > > > > > > > > > > > > > Pagarbiai, > > > > Andrius Rumbutis > > Vilniaus fil. vadovas > > andrius@skytech.lt > > 8 606 84141 > > > > UAB "SKYTECH.LT" > > Pylimo g. 29, Vilnius > > >