Na man laiko gaila buvo leist aiskinimamsi su skytechu. Plansete buvo visiskai mirusi, tiesiog issijunge ir nebeisijunge. Skytechas jei butu turejes nors kiek geroniskumo, butu viskas susitvarke. Bet jie zaidzia ta korta, siusim nx, gal tik keli ir sugebes praeit ugni ir vandnei, tuo ir islosime. "Inta" wrote in message news:p12kfp$g02$1@trimpas.omnitel.net... On 12/15/2017 8:12 PM, Bronco wrote: > On 2017-12-15 19:43, Inta wrote: >> >> Iš kur ištraukei tuos 2 metus? > > > https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_lt.htm > o bent perskaitei ką pastini? ar tik kazkada delfi komentaruose nugirdai kad "Jus visi turit 2 metų garantiją!" ir aklai tuo tiki bet kokiu atveju? Citata: "Po 6 mėnesių daugumoje ES šalių jau turėsite įrodyti, kad defektas buvo prekės gavimo momentu, pavyzdžiui, jums reikės įrodyti, kad defektas atsirado dėl prastos panaudotų medžiagų kokybės" 2 metus tu TURI TEISĘ skųstis, bet nereiškia jog pardavėjas turi iškart imti ir keist/remontuoti. Yra skirtumas teisinė, kokybinė/gamintojo garantija. Šiuo atveju planšetei skytech tą ir padare dave 1 metų gamintojo garantiją, pirkėjas gali teisiškai skųstis 2 metus ką skytech ir pasiūlė. Bet kažkodėl buvo patingėta tai daryti geriau internetuose paverkti.