js presented the following explanation : > Senokai skaiciau literatura tai sumaisiau tik variklio saldymo laika. > Tavo fizika sugriautu nesaldoma varikli. Atsiversk schema Merlino. > Regenerative cooling. hmmm, tai apie ką čia ginčas? variklis nešaldomas prieš startą atskirai, kaip jau minėjau, jo veikimo principas - skystas kuras patenka į degimo kamerą praėjęs vamzdeliais (kurie darbo metu aušina variklį ir kartu pašildo kurą) aplink variklio tūtą. > 09.02.2018 15:17, Bronco rašė: >> On 2018-02-09 00:28, js wrote: >>> Vienintelis dalykas ka ten saldo specialiai t.y. varikliai. >> >> Nežinau kur tu šitą nesąmone išgirdai, bet variklius šaldyti yra totali >> nesąmonė, ypač kai jie vėliau dirbs prie labai aukštų temperatūrų. >> >> Yra šaldomas RP-1 kuras, kad jo daugiau tilptų. Elementarus fizikos dėsnis >> - bet kokia cheminė medžiaga skystoje fazėje vėsinant užima mažesnį tūrį. >> Svarbu nepersistengt, kad iš skystos fazės nepereitų į kietą, nes tada >> tūris gali jau didėti. >> >> Užvaromas kuras į bakus, tada šaldoma, likus ten vos ne porai minučių, dar >> papildomas kuras (top-up), kiek pavyko tūrio sutaupyti šaldant.