Tema: Re: Ieva atpigo
Autorius: benamis
Data: 2018-09-22 10:13:34
Tas amazonas irgi ne panaceja... Pradejau daugiau pirkti per ji
paskutiniu metu na ir prasidejo fokusai. Siunte kelis kartus, kol
galiausiai atsibodo terliotis ir sakiau grazinkit babkes. Mazdaug
panasiu metu uzsakiau is kinieciu sudnieki - atvyko greiciau:)

Beabejo uzsakinesiu is amazono ir toliau jei rasiu uz gera kaina,
tiesiog pasidalinu ir tokia istorija, kad negalvotumet jog viskas
idealiai veikia pas juos