On 2018-12-10 10:25, Vytook's wrote: > O kadangi tavo adresas yra nurodytas Rodunios kelias 9 tai ir gavai > netoli "namų" :D Tai jau Omniva tai išaiškino. Čia tik niuansas, jog Omniva puikiausiai žino ir kas gyvena adresu Rodunios kelias 9 ir kad telefono numeris ant siuntos visai ne to "gyventojo", ir kad galutinis gavėjas gyvena kažkur kitur... Aišku, konkurencija yra geras dalykas, bet kai kuriais atvejais dėl to kenčia siuntų gavėjai. Mano supratimu, Omniva turėtų arba rasti kažkokį bendrą sutarimą su LP ir perdavinėti tokias siuntas jiems, kad anie paskirstytų per savo paštomatus, arba informacinėje sms žinutėje iškart klaustų galutinio gavėjo į kokį paštomatą pristatyti siuntą. Nes finale paaiškėjo, jog tai Omnivai ne problema, jie net gali "pririšti" galutinio gavėjo mobilaus telefono numerį savo sistemoje prie bet kurio savo paštomato. Sąžiningiausias ir teisingiausias būtų, aišku, pirmas variantas, nes gavėjas gautų siuntą ten, kur ir planavo, bet ir antras variantas galutinio gavėjo požiūriu priimtinas. Čia tik yra vienas formalus niuansas, jog aš pirkau prekę ir siunčiau LPexpresui konkrečiu atveju, o anie siuntos ne pačiupinėti negavo :) Kad būtų aiškiau suprast problemą, įsivaizduok siunti siuntą sau į namus mieste, bet e.shopo paskyroje esi suvedęs savo namų adresą ir bobutės iš kaimo telefoną, nes ji visada gali atsiliepti. Ir tau staiga skambina bobutė ir sako, jog tavo siuntinys pas ją artimiausiame tam kaimui paštomate atsirado :] p.s. visi pasitikrinkite, kokius telefonus susivedę eshopuose, nes išryškėjo nauja tendencija, jog siuntą gali gauti telefono numerio savininkas, o ne nurodyto adreso. Gal, pvz., pas ką žmonos telefonas dar vis nurodytas, su kuria jau keli metai kartu negyvenate ;)