Tema: Re: amazono bajeriai, kaip tokiu atveju elgiates?
Autorius: Paul_
Data: 2018-12-28 13:04:51
Cia labiau panasu ne i zmogaus atsakyma, o i auto replay suformuota
roboto. Perskaito raktinius zodzius ir pamates "refund" iskarto daro
prielaida, kad klientas raso apie nepatikusio daikto grazinima. Paruosti
keli sabloniniai atsakymai ir gauni viena is ju, kurie logiskai nesueina
su isdestyta istorija.
Kol kas gal jiems svarbiau teigiama vartotojo patirtis ir teigiami
atsiliepimai, nei galimi nuostoliai susije su "pasimetusiais" siuntiniais.
Ateityje tokiu nesusipratimu turetu mazeti.
P.S. Neturiu patirties su amazonu. Destau tik savo mintis.
On 2018-12-28 10:48, Lawrence Jamieson wrote:
> Žinok čia pakankamai dažna jų praktika: kai nori grąžinti tau nereikalingą daiktą, jie tiesiog parašo, kad nesiųsk, pasilik jį sau, o pinigus mes tau refundinsime.
>