On 2019-01-29 15:45, bat0nas wrote: > Čia kokybiška prekė ar gedimas? Viena, kas tikrai aišku, jog čia ne Amazonas, nes tokių klausimų neuždavinėtum, o jau būtum grąžinęs. Jei pagal teisę, tai čia nekokybiška prekė, nes ji "on first use" jau turėjo defektą. Amazonas tokias priima atgal su vėjeliu, o su lietuviškais pardavėjais lieka tik palinkėti sėkmės ir didelės kantrybės. Nors jie irgi privalėtų priimti atgal, kaip defektuotą. Gedimas, tai kai daiktą naudoji bent kurį laiką puikiai veikiantį ir jis staiga sugenda, o jei daiktas jau ištrauktas iš originalaus įpakavimo turi defektą, tai jis toks ir yra - nekokybiškas, nes su defektu. Bet su vietiniais pardavėjais pagal tokį reglamentavimą yra užprogramuotas konfliktas, nes jie sakys tau "o iš kur mums žinot, jog tu jo nenaudojai kurį laiką ir jis tada sugedo?", arba grubesnis variantas "o gal tu jį pats spėjai sugadinti?" :) Aš jau šiaip daugybę metų Lietuvoje todėl nieko ir neperku, tikslu nesusidurti su tokiomis problemomis. Per paskutinis kelis metus nupirkau vieną mobilniką skyteche, nes tikrai suviliojo labai gera kaina ir... iškart užsiroviau ant analogiškos situacijos. Telefonas vos išimtas iš dėžutės ir net nenuklijavus apsauginių plėvelių, jau negaudė wifi ir bt ryšio. Nežiūrint to, kai toks telefonas Amazonui tokiais atvejais grįžtų su švilpimu, o naujas jau būtų pakeliui pas tave, tai Skytechas ten jam atlikinėjo gedimą gal pusantros savaitės. Tada tik patvirtino, jog tikrai defektas buvo ir pakeitė nauju. Naujas atėjo lygiai toks pats :) Tada ir antrą grąžinau ir tada grąžino pinigus, bet pamiršo grąžinti siuntimo kainą :) Teko vėl rašyti laiškus... Žodžiu, nenorite problemų, pirkite Amazone, norite problemų, pirkite bet kur Lietuvoje ir jos anksčiau ar vėliau pas jus atvyks. p.s. ant Skytecho "užvažiuoti" neplanavau, kaip tik čia jam šioks toks pagyrimas, jog net pagal lietuviškus standartus su juo happy end'as gavosi. Aišku, toks lietuviškas, bet happy end'as :)