On 6/9/19 15:46, shadow wrote: > "Invertuota panda" parašė >Siaip tai apple vietoj nestovi ir > paskutiniais metais persiorientavo i > prabangos ir ultra prabangos prekes. > > -nu nezinau nezinau... Man, kaip vartotojui, besidominciam > technologijomis, is sodininku darzelio pasatraisiais metais girdisi vis > daugiau 'incrediBLE', bet matosi tik dar labiau augancios kainosBLE. > Jokiu inovaciju ar technologiniu naujoviu. Tai nei prabanga nei ultraprabanga visai nereiskia kazkokiu inovaciju. Bet uztai labai reiskia augancias kainas. Kas as ir teigiau. >> Produktai tampa vis maziau profesionalus ir vis labiau luchuri. Ir > diskusios su fanbojais kaip galima matyt siame grupse vis maziau vyksta > apie kazkokias profesionalias savybes ir vis labiau apie "tu ubage > negali sau leist". Akivaizdus luchuri produkto pozymis, kaip ir > palyginimai su bentleis. > > -yra tame sermegines tiesos, tik kur tas luxury neizvelgiu. Aisku, Luxury yra kai moki ne uz funkcija, o uz dziuginima. Ultimatyvus luxury pavyzdys butu kokia nors juvelyrika: 0 eur uz atliekama funkcija ir daugiaziakle suma uz tai kad dziugina.