Na as cia teoriskai samprotauju. Kai neturi jokios itakos back-end servisui tai niekam entuziazmo ir nelabai butu web interfeisa kabint ant virsaus. Instrukcijos tai cia smulkme. Per web'a jei posting galima butu, jau geriau. Suprantu, kad butu galima kreiptis asmeniskai emailu i tamsta, del tokiu integraciju, bet zinai, rytoj gal jau dirbsi kitoje imoneje. On 17.09.20 16:54, ABLomas wrote: > On 2020-09-17 17:44, benamis wrote: >> Kaip pvz be isidarbinimo i telia galima klibinti/tobulinti kazkokios >> imones servisa? > > Kas nors siūlė Telia servisus klibint? > Gi tų išorinių newsų mirrorų yra ir ne vienas. > Gali ir naują webą pakabint, visai tuščią, tik ten surašyt instrukcijas > ir jas pateikt visiems norintiems, etc. > Kur kas nors siūlė keist kažką telijoj?