Tema: Re: Multifunkcinis lazerinis namams
Autorius: OManDzin
Data: 2021-01-24 17:23:03
Prisiminus laikus kai buvo naudojami HP 5P/6P, dabartiniai visi greiti :)
Šiaip greitas startupas nėra didelis prioritetas, tiesiog norisi ne
pačio pigiausio daikto, tokio, santykinai viudtinės kainos, kad kuo
mažiau reikėtų jį aptarnauti. Tas laikas kai kartą per mėnesį
perinstaliuodavau windows'us jau senokai praėjo, dabar tas etapas 'kad
veiktų' :) Gal ne visai tiksliai parašiau spausdinimo poreikius - nebus
taip, kad vienas-du lapai, kažkiek namo bendrijos popierių, lapeliai
kiekvienam butui ir pan, bet ofisinio naudojimo tikrai nesieks.
Žiūrint rašalų variantus kai nusiperki įrenginį kurio kaina atitinka 3-4
rašalo kasečių kainą, kaip tais nekyla ranka analogišką variantą rinktis
:) spausdinama bus iš windows, jungiama prie stacionaraus kompo,
wireless spausdinimo ar tinklinio pajungimo nereikia, bet jei bus
'komplekte', gali būti.