Priklauso nuo gedimo pobūdžio ir gamintojo požiūrio į pogarantinį aptarnavimą. Iš dalykinės pusės Servisnetui tiktai pliusai. Iš .... ... ... mergikės priimajame galėtų dažniau šypsotis :) "sadzikas.lt" <pleaseenter@validmail.com> wrote in message news:gl2s10$ouj$1@trimpas.omnitel.net... >O as kaip tik sakyciau i servicenet'a paskutini tegul varo. > Tvarkiaus BMS ir viskas ok ten. > O servicenet jau senai dirba, kainuoja brangiai ir nelabai stengiasi. > > "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message > news:gl2aep$1df$1@trimpas.omnitel.net... >> bluebridge >> >> >> "bronius" <kazkas@kazkur.lt> wrote in message >> news:gl1u2i$bfg$1@trimpas.omnitel.net... >>> pavillionas pagedo - neisijungia, ijungus maitinima kazkas prie kistuko >>> spragsi (kaip suprantu, apsauga kazkokia). kas galetu buti? motherboard? >>> garantija pasibaigusi. >>> >>> kazkada budavo toks alnos techninis centras ar pan, kur labai maloniai ir >>> greitai aptarnaudavo. kur hp techninis centras dabar? >>> >> >> > >